Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@13:43:30 GMT

هواداران آلمان خواستار برکناری لوو شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۹۱۳

هواداران آلمان خواستار برکناری لوو شدند

خرداد: برخی از هواداران تیم ملی فوتبال آلمان در جریان دیدار دیشب مقابل هلند با نشان دادن پلاکاردهایی خواستار اخراج سرمربی تیم ملی کشورشان شدند.


به‌ گزارش ساکرنت، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و در ادامه‌ نتایج ضعیف خود دیشب (دوشنبه) با وجود این که ۲ بر صفر از هلند در لیگ ملت‌های اروپا پیش افتاد با تساوی زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ژرمن‌ها به دسته پایین‌تر این رقابت‌ها سقوط کرده بودند. این تیم همچنین چند ماه قبل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای نخستین بار نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.
با وجود چنین نتایجی یوآخیم لوو، سرمربی تیم‌ ‌ملی آلمان در سمت خود باقی‌ مانده و فدراسیون فوتبال این کشور هنوز به سرمربی آلمانی باور دارد. هواداران اما دیشب، نارضایتی خود را نشان دادند و با در دست داشتن پلاکاردهایی که رویشان نوشته شده بود "لوو اخراج شود" به این قضیه اشاره کردند.
منبع:ایسنا برچسب ها: هواداران آلمان ، لوو ، تیم ملی فوتبال آلمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: هواداران آلمان لوو تیم ملی فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم

ایران چاره‌ای جز پاسخ دادن به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق نداشت، زیرا در غیر این صورت تهران قدرت بازدارندگی خود را در منطقه از دست می‌داد. با این حال، اکنون مقامات صهونیست سخن از پاسخ به این حمله می‌دهند؛ موضوعی که مقامات غربی با توجه به شناختی که از قدرت ایران دارند بر عدم انجام آن تاکید می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان امروز (چهارشنبه) خواستار خویشتنداری و آرامش در پاسخ به حمله هوایی ایران به سرزمین‌های اشغالی شد. 

وی در این باره گفت: بسیار اهمیت دارد که حمله ایران به اسراییل باعث تشدید تنش‌ها در خاورمیانه نشود. من این تصور را دارم که این موضوع از سوی طرف‌های منازعه درک شده است. 

شولتس خاطر نشان کرد: برای ما این مسئله در این زمان اهمیت دارد که اقدام به کاهش تنش‌ها کنیم و اسراییل نیز به این حمله پاسخ گسترده‌ای ندهد. 

پیش از این، وزرای خارجه آلمان و انگلیس با سفر به سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیست را دعوت به خویشتن داری کرده بودند. با این وجود، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسراییل براساس منافع خود به این حمله پاسخ داده و مطیع سخنان متحدان خود نخواهد بود. 

مقامات ایرانی بار‌ها تاکید کرده اند در صورتی که اسراییل اقدام به پاسخ به حمله نظامی ایران کند، تهران این حمله را به صورت محکم‌تر پاسخ خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!