Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم پرسپولیس در حالی به پایان رسید که بازیکنان این تیم مطابق روزهای گذشته منتظر گرفتن ناهار خود بودند تا غذای خود را صرف کنند، اما بدقولی مسئول توزیع‌کننده غذا باعث شد تا وعده ناهار امروز بازیکنان در حالی به ورزشگاه شهید کاظمی برسد که بازیکنان پرسپولیس محل تمرین را ترک کرده بودند.

بازیکنان پرسپولیس از این مسئله ناراحت شدند تا حتی وقتی مسئول توزیع غذا به ورزشگاه رسید با اعتراض سید جلال حسینی کاپیتان این تیم روبه‌رو شد که چرا غذا را اینقدر دیر به محل تمرین آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شد تا بیشتر بازیکنان بدون صرف ناهار از ورزشگاه شهید کاظمی راهی منزل خود شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس ناهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شاگردان اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.   بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.   در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.   در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.   پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)