Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش پارسینه،محمد سالاری پس از استماع گزارش افشانی شهردار سابق تهران از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود ضمن تقدیر و تشکر از وی گفت: ایشان به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم در طول مدیریت خود به رویکردهای اعلامی  بخصوص پاکدستی تداوم بخشیدند و احترام واقعی به نهاد مدنی و شورا را در رفتارها و رویکردها اجرا کردند، هرچند در این تعامل بسیار موثر و معنادار تدابیر شخص رییس شورای شهر و تک تک اعضا نیز بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایستادگی آقای افشانی در فضایی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطرح شد، برای شورای پنجم فرصت خوبی را ایجاد کرد و باور دارم در آینده نه چندان دور همین نمایندگان محترم مجلس، طرحی را برای استثنا کردن شهرداران شهرها از قانون مصوب امضا خواهند کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره  به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران نیز بیان کرد: اکنون نیز از انتخاب آقای حناچی به عنوان شهردار تهران خرسندیم و من معتقدم حناچی از معدود مدیران برجسته، پاکدست و از برندهای شهرسازی و معماری و مدیریت شهری هستند، اکنون رسالت سنگینی بر دوش ایشان قرار دارد و امیدوارم با تلاش های ایشان و کابینه شان بتوانیم در مقابل  افکار عمومی و شهروندان تهران که مطالبات به حق زیادی را از ما دارند پاسخگو باشیم.

وی افزود: متاسفانه علی رغم تلاش های شورای پنجم و دو شهردار گذشته، شهروندان تهرانی از ما راضی نیستند چراکه در این مدت مطالباتشان برآورده نشده و ما نتوانستیم از ظرفیت و فرصت های مهم پیش رو به نحو احسن بهره برداری کنیم. امیدواریم در مدت زمان باقی مانده از این دوره با تداوم تعامل گذشته بین شورا و شهرداری و سازمان ها و نهادها بتوانیم به مطالبات افکار عمومی پاسخ مناسبی دهیم و این حق شهروندانی است که برای رای دادن به ما، ساعت ها در صف های طولانی ایستادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سالاری محمد سالاری شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی ابراهیمی، نماینده دلفان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص حمله ایران به اسرائیل گفت: در ابتدا باید به همه ملت ایران جواب دندان‌شکن نیروهای مسلح به اسراییل را تبریک بگویم. یادمان باشد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب قبلاً گفته بودند دوران بزن دررویی گذشته است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: پاسخ محکم و انتقام سخت مطالبه عمومی مردم از نظام بود و شکر خدا که این کار به بهترین شکل و با اقتدار صورت گرفت. این انتقام ما که با محوریت سپاه پاسداران انجام شد، براساس نص ماده ۵۱ سازمان ملل و برای دفاع مشروع از کشور بود.

ابراهیمی تصریح کرد: این جواب کوبنده ما یک بازدارندگی برای اسراییل ایجاد خواهد کرد. یعنی باید بدانند که هیچ عملی از سوی آن‌ها بدون عکس‌العمل باقی نخواهد ماند. خیلی سال است که آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای غربی دنبال تضعیف ایران هستند و به اشکال مختلف در این ۴۵ سال سنگ‌اندازی کردند و همین گستاخی‌ها باعث شد که برای اولین بار در طول انقلاب اسلامی چنین جواب دندان‌شکنی از خاک خود به اسراییل بدهیم.

نماینده دلفان اظهار کرد: برخی رسانه‌های ضدنظام سخت به دنبال این هستند که بگویند عملیات ایران شکست خورده است اما اهداف از سوی ایران نشانه و نقطه‌زنی شد و در مجموع، کار موفقیت‌آمیزی صورت گرفت.

او در پاسخ به اینکه این تقابل منجر به افت اقتصادی کشور خواهد شد؟ گفت: هر جنگ و هر پرتاب موشکی روی اقتصاد کل جهان تاثیر خواهد گذاشت. اولاً ما از کشورمان دفاع مشروع کردیم و دوماً این تزلزل در اقتصاد، قطعاً دامن اسراییل را گرفته و ابعاد آن در آینده در اقتصادشان تاثیر خواهد گذاشت چون خیلی از زیرساخت‌هایشان در حمله ایران آسیب دید.

ابراهیمی افزود: به نظر من، جواب ایران به اسراییل خیلی اقتصاد کشور را تهدید نخواهد کرد و از طرفی، مردم نباید نگرانی خاصی داشته باشند همان‌طور هم که همه شاهد بوده و هستیم، عموم مردم در این روزها به واسطه عملیات سپاه خوشحال هستند و این کار را ضروری می‌دانستند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: من هم قبول دارم که جنگ باعث نگرانی و استرس مردم خواهد شد ولی نباید از یاد ببریم که ما شروع‌کننده نبودیم و پاسخ به عمل دشمن دادیم و این حق ما بود و اگر این روال را در پیش نمی‌گرفتیم، آن‌ها گستاخ‌تر می‌شدند. از طرفی بعید می‌دانم اسراییل خیلی دنبال ادامه این تقابل باشد و اگر این کار را صورت دهد، قطعاً براساس گفته سپاه پاسداران و با توانی که داریم جوابی قوی‌تر از قبل به آن‌ها خواهیم داد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895749

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم
  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • نجات محکوم به قصاص از چوبه دار