Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:05:48 GMT

آسمان گیلان تا اواخر هفته جاری، ابری و مه آلود است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۰۱۸

آسمان گیلان تا اواخر هفته جاری، ابری و مه آلود است

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی و مه آلودگی آسمان استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، در بعضی نقاط بارندگی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، احتمال بارش پراکنده، گاهی کاهش ابر عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 17 درجه مربوط به رودسر و کمینه دمای فردا را با چهار درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.
به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت 17 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز هشت درجه خواهد بود.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي گيلان مه آلودگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران