Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:37:30 GMT

بیش از یک میلیارد ریال البسه قاچاق در سروآباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۰۵۸

بیش از یک میلیارد ریال البسه قاچاق در سروآباد کشف شد

سننج - ایرنا - فرمانده انتظامی سروآباد از کشف هشت هزار و 110 ثوب البسه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا کرجی روز سه شنبه اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس یگان ویژه یکدستگاه خودروی وانت حامل بار قاچاق که در مسیر ارتباطی مریوان - سروآباد در حال تردد بود، متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی برای توقف این خودرو افزود: در بازرسی انجام شده از این وانت هشت هزار و 110 ثوب انواع البسه بچگانه قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی سروآباد با بیان اینکه یک نفر در این ارتباط دستگیر شد، تاکید کرد: ارزش ریالی این محموله براساس برآورد کارشناسان گمرک بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
سرهنگ کرجی یادآور شد: مقابله با سرقت، کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادفات رانندگی از اولویت های پلیس است.
استان کردستان به سبب داشتن بیش از 227 کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می شود.
7354/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق البسه كشفيات پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در مرند

سرهنگ علی اسدیان گفت: طبق اخبار واصله مبنی حمل کالای قاچاق در شهر مرند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی بعد از هماهنگی با مراجع قضایی، یک دستگاه تریلی حامل انواع غذا‌های حیوانات اهلی و خانگی، کشف و ضبط شد.

 وی با بیان اینکه طبق اعلام کارشناسان، ارزش کالای مشکوفه ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مرنداز مردم خواست تا در صورت مشاهده چنین موضوعاتی مراتب را بلافاصله برای اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین و کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در بوکان
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در مرند
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد