Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته بسیج اجرای طرح جهاد روشنایی به منظور بهره‌مندی افراد مناطق محروم و کم برخوردار از نیروی برق در آذربایجان غربی کلید می‌خورد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار حبیب شهسواری ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بسیج در آذربایجان غربی، این استان را نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف و نماد وحدت عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه‌هایی که برای هفته بسیج برنامه‌ریزی‌شده در نخستین روز خود از صبح امروز با عنوان بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت و با دیدار فرماندهان و مسئولان بسیج با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به دنبال معرفی نقش بسیج  در زمینه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، سازندگی و اقتصاد  است گفت: امسال 70 برنامه محوری برای 17 شهرستان آذربایجان غربی برنامه‌ریزی‌شده که دربرگیرنده بیش از هزار برنامه مختلف بوده و در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شوند.

شهسواری بیان کرد: برگزاری نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی، غبارروبی از مزار شهدا، اجرای برنامه ویزیت رایگان 30 پزشک در مساجد مشخص شده، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و مدافعان حرم از سایر برنامه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای هفته بسیج است.

اردبیل|60 برنامه به مناسبت هفته بسیج در پارس‌آباد برگزار می‌شود180 ویژه برنامه هفته بسیج در اراک برگزار می‌شود2448 برنامه به مناسبت هفته بسیج در کردستان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی به منظور بهره‌مندی افراد مناطق محروم و کم برخوردار از نیروی برق اظهار داشت: سهمیه استان برای اجرای این طرح 40 نیروگاه برق پنج مگاواتی که در مرحله دوم به 10 مگاوات افزایش پیدا می‌کند است.

وی  از اجرای 52 پروژه در قالب افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: صنایع تبدیلی، افتتاح پروژه‌های مختلف، پل‌سازی و کارگاه‌های زودبازده  با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان  از سایر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

شهسواری افزود: یک هزار واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد که وعده آن برای سال گذشته داده‌شده بود و به خاطر تغییرات رخ داده شده در قیمت‌ها عملی نشد تا پایان آذر ماه امسال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در استان، گفت: در این مدت ۵ هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای هزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب‌دیدگان‌اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده‌اجتماعی است، افزود: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروه‌های هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیب‌های‌اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهاد‌های مربوطه و شناسایی مناطق آسیب‌زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان هم طی پارسال، گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حادخانوادگی، کودک‌آزاری، سالمند‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری با اورژانس‌اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد ۳ هزار مورد پذیرش مداخله انجام شده و ۵ هزار نفر از خدمات‌سیار بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته