Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@07:37:31 GMT

برترین‌های اقامه نماز در شهرکرد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۱۲۳

برترین‌های اقامه نماز در شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 29 آبان ماه در چهارمین اجلاس نماز شهرستان شهرکرد که با حضور جمعی از مسئولین استان، دانشجویان و دانش آموزان و فعالان اقامه نماز ادارات در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد از برترین‌های حوزه نماز این شهرستان و ادارات استان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در این اجلاس گفت: بزرگ‌ترین چالشی که در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی با آن مواجه هستیم نبود مهارت‌های لازم در بین خانواده‌ها، مدیران آموزش و پرورش و مبلغین فرهنگی و دینی در دعوت به نماز است.
وی با بیان اینکه شناخت نماز باعث بهره‌گیری از برکات آن در زندگی فردی و جامعه می‌شود، اظهار کرد: جامعه‌ای که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد باید در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی تلاش کند.
مردانی با تأکید بر اینکه هر کدام از ما در راستای ترویج نماز وظیفه داریم، ادامه داد: باید میزان ارتقای نماز در مدارس و محیط‌های آموزشی و ادارات بررسی کرد تا ببینیم چقدر نسبت به وظیفه‌مان در این جهت تلاش کرده‌ایم.
عبدالعلی ارژنگ، فرماندار شهرکرد نیز در این اجلاس با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس شهرستانی نماز با تجلیل از برترین‌های این حوزه، گفت: کارگاه‌های تخصصی دعوت به نماز نیز در سه روز گذشته منتهی به اجلاس برگزار شدند.
وی تصریح کرد: چهارمین اجلاس نماز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان و حضور فعال مهدهای قرآن و پیش‌دبستانی‌های شهرکرد و برپایی نمایشگاه آثار تجسمی برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نماز اجلاس نماز شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی

به‌گزارش خبرگزاری تقریب و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور با اشاره به اینکه ققنوس در بسیاری از فرهنگ‌ها نماد پایداری و رمز جاودانگی است، شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران در جریان اطلاع‌رسانیِ عملیات طوفان‌الاقصی را تسلیت گفت و از نقش موثر رسانه‌نگاران روشنگری که با مجاهدات خودجوش و بی‌دریغ خود توانستند شکست رسانه‌ای این رژیم جعلی و جاعل را رقم زدند، قدردانی کرد.

مهدی‌پور ضمن قدردانی و اعلام حمایت از منادیان آگاهی و روشنگری در غزه و کرانه باختری، کشتار آن‌ها را محکوم و بر مشارکت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم تاکید کرد.

همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشاهده متن فراخوان و ثبت آثار خودمی‌توانند به سامانه پویش رسانه‌ای ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی: qoqnous.pressfestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد