Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی در بخش امور دام و همچنین صنایع تبدیلی باحضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران بخش کشاورزی با اعلام این خبر افزود: طرح بارانداز محصولات کشاورزی شامل سورتینک و بسته بندی و تالار بورس محصولات کشاورزی به زودی فعالیت رسمی خود را در استان آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرح به نوبه خود یکی از مهمترین و اساسی ترین طرحهایی است که در استان صورت گرفته است در این واحد تولیدی انواع محصولات کشاورزی اعم از سیب زمینی و پیاز و سیر و .... به بهترین نحو ممکن سورتینگ شده و به صورت بازار پسند بسته بندی و روانه بازار مصرف می شود . آنچه که درخصوص محصولات عرضه شده این واحد قابل توجه است رعایت اصول بهداشت و عرضه محصولات با درصد نیترات بسیار پائین و اورگانیک است . محصولات این واحد برنامه ریزی شده است علاوه بر توزیع در سطح کشور به دیگر کشورهای همسایه نیز صادر شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: راه اندازی چنین واحدی دست دلالها و واسطه گرها را در عرضه محصولات کشاورزی کوتاه می کند.

حسین زاده گفت: این واحد در زمینه تبدیل سیب زمینی به پوره سیب زمینی به صورت گرانوله نیز فعال است که مدت ماندگاری این محصول را پس از تبدیل به پوره به میزان دو الی سه سال نیز افزایش می دهد بسته بندی و انبار محصولات تولیدی این واحد حتی در زمان بروز بحران و سیل و عوامل قهری بسیار مهم است به گونه ای که  محصولات تولیدی آن در پادگانها و اردوگاههای نظامی که مرتبا ً در حال نقل و انتقال هستند بسیار کارایی داشته باشد .

وی افزود: یکی از نقاط قوت این واحد اهمیت دادن به موضوع بسته بندی محصولات مطابق با استاندارد های روزجهانی است که قطعا ً خواهد توانست  حضور فعال و موثری در بازارهای بین المللی داشته باشد .

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به احیای واحد‌های راکد در استان سمنان گفت: با احیای این واحدها برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید امیر حسین مدنی در حاشیه جشن احیای واحد‌های راکد در سمنانف اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، کارنامه موفق‌تری را در راستای حمایت از تولیدی ارائه دهیم.

وی با اشاره به احیای واحد تولیدی که بیش از 12 سال راکد بود، گفت: احیای این کارخانه بزرگ که 12 سال تعطیل بوده و 201 واحد احیا شده در استان سمنان بالغ بر 4 هزار و 500 فرصت شغلی جدید را فراهم کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، گفت: 10 هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به‌کار مجدد این 201 واحد راکد، مجددا احیاء شد.

مدنی از آغاز به‌کار بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور خبر داد و گفت: با احیای این واحدها 195 هزار شغل ایجاد شد و 250 همت سرمایه مردم نیز احیا شد.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه