Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@09:07:03 GMT

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۱۵۹

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ظهر روز سه شنبه در نشست خبری در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام و بزرگ نمایی مشکلات جامعه وارد کار شده و می خواهد یاس و ناامیدی را در بین مردم و مسئولان ایجاد کند و رسانه ها می توانند در این زمینه حضور داشته باشند و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج می تواند ضمن حفظ ارزش های اسلامی در خدمت مردم باشد چراکه بسیج یک تفکر الهی و دینی بوده که از بطن جامعه انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل برخاسته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: بسیج در راستای ولایت گام برمی دارد و در صورت نیاز نظام و انقلاب، به بسیج با تمام قوا و ظرفیت وارد عرصه می شود، به عبارت دیگر بسیجی در تمام عرصه ها حضور دارد.

طاهرخانی عنوان کرد: باتوجه به فرارسیدن هفته بسیج، برنامه های مختلفی در سطح شهرستان البرز با بیش از ۱۵۰ برنامه با ۴ محور از جمله برنامه های فرهنگی، ورزشی و خدمات اجتماعی، دفاعی و امنیتی و نشست های سیاسی پیش بینی شده است.

وی گفت: برگزاری اردوهای جهادی توسط حوزه های مقاومتی با حضور ۱۵ گروه جهادی، ارائه خدمات اجتماعی، عمرانی، خدمات پزشکی در مناطق محروم و مساجد از جمله برنامه های هفته بسیج است که علاوه بر آن، در حوزه دفاعی و امنیتی طرح گشت های محله محور برای امنیت و آرامش جامعه از سوی پایگاه های مقاومت اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: حضور حماسی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان شهرستان در پنجم آذرماه،راه اندازی بسیج رسانه و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان البرز است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، افزود: از جمله شاخص های بسیج، اصل مکتب محوری به معنای ارتباط با قرآن و تکلیف محوری به معنی ایمان به غیب بوده و ولایت مداری است. 

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر عنوان کرد: امروز لازمه بسیجی بودن همراهی با ولی زمان است و همراهی با آن موجب می شود مسیر زندگی را یافت و بسیجی در مسیر صراط به خداوند پیش می رود و بسیج در دوره انقلاب و چهل سال نیز ثابت کرد که دچار توقف نشده است.

وی گفت: بسیجی در خط مقدم و دارای حرکت انقلاب بوده و فعال بودن یکی از ویژگی های بسیجی است و بسیجی به دنبال آن است که درد مردم را کاهش دهد.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، گفت: بسیجی به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند و شجاعت و نهراسیدن، استکبار ستیزی در هر نقطه ای از جهان از جمله ویژگی های بسیجی است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین برنامه های هفته بسیج نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان