Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- بیماران کلیوی بستری بخس دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه در جریان عیادت فرماندار و مسئولان از آنان خواستار مجهزشدن این بخش به دستگاه های جدید شدند.

به گزارش ایرنا، بیماران در این برنامه که به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی برگزارشد، ضمن ابراز رضایت از خدمات دهی کادر و کارکنان بخش دیالیز اظهارداشتند: باتوجه به اینکه شماری از دستگاه های دیالیز قدیمی کارآیی لازم برای ارئه خدمات به بیماران کلیوی را ندارند باید از رده خارج و دستگاه های جدید جایگزین آنها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از بیماران گفت: برای دیالیز کردن، آب های اضافی که در ریه موجود است باید تخلیه شود که بدلیل قدیمی بودن دستگاه کامل انجام نمی شود و مقداری از آب در ریه بیماران می ماند و برای آنها مشکل ساز شده است.
وی که خواست نامش در خبر برده نشود، افزود: باتوجه به اینکه شماری از دستگاه های دیالیز پاسخگوی بیماران از جمله خود نبوده بناچار باید به شهرهای برخوردار از جمله شیراز عزیمت کنم که علاوه بر بار مالی زیاد، درصورت بی توجهی دچار مشکلات جسمی و آسیب بیشتری خواهم شد.
مسئول بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه گفت: این بخش به 64 بیمار کلیوی در شهرستان با بکارگیری 14 دستگاه خدمت رسانی می کند.
اعظم درویشی افزود: سه دستگاه موجود که دچار نقص بود با پیگیری رئیس بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی برطرف شد.
وی گفت: شماری از دستگاه های موجود بخش دیالیز بدلیل کارکرد زیاد فرسوده و نیاز به نوسازی و دستگاه جدید دارد و اکنون به 2 دستگاه نو نیاز است.
وی یادآورشد: خدمات دهی به بیماران کلیوی بصورت شبانه روزی باتوجه به دستور پزشک انجام می شود.
فرماندار گناوه پس از عیادت با بیماران گفت: در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در حوزه درمانی این شهرستان از جمله بخش دیالیز بیمارستان افتاده که این بخش بعد از بوشهر در جایگاه دوم استان به بیماران خدمت رسانی می کند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: شماری از دستگاه های موجود بخش دیالیز نیاز به تعمیر دارد که با پیگیری های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر مقررشد که چهار دستگاه جدید خریداری شود.
وی اظهارداشت: انجمن بیماران کلیوی این شهرستان از فعال ترین ها در کشور است که با تلاش اعضای آن بیماران به دیگر مراکز کشور معرفی و خدمات خاص ارایه می شود.
فرماندارگناوه یکی از مشکلات بیماران کلیوی اعزامی را در نقاطی نظیر تهران و شیراز موضوع مسکن دانست و گفت: بدین منظور پیگیری های لازم صورت گرفته و از خیران انتظار داریم دراین زمینه مشارکت و همکاری کنند.
وی افزود: شماری از بیماران کلیوی در روستاهای این شهرستان برای رفت و آمد به بخش دیالیز مشکل دارند که امیدواریم با کمک خیران و مسئولان برطرف شود.
در این برنامه فرماندار و مسئولان با اهدای شاخه گل و هدیه به بیماران از آنان دلجویی کردند.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دياليز بيمارستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمود شهامت با بیان اینکه از هر ۱۰۰ هزار نفردراستان ۱۳۴ نفر از بیماری سرطان رنج می‌برند افزود: به طور میانگین روزانه سه نفر به جمعیت سرطانی استان اضافه می‌شود.
وی عمده علت بیماران سرطانی را در حوزه‌های معده، تیروئید، سینه و پوست عنوان کرد و ادامه داد: ضرورت دارد در بحث تغذیه به موارد مهم توجه شود.
وی گفت: برای خدمات دهی بهتر به بیماران سرطانی دستگاه شتاب دهنده خطی و مجوز بیمارستان سرطانی اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان