Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی با معرفی دو اثر برگزیده نمایشی با نام‌های «زندگی به وقت برنگشتن » و«من آنجا نیستم» به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر به کار خود پایان داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی زمزم در حاشیه مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اظهار داشت: این جشنواره با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دولت‌آبادی نماینده هیئت داوران، رئیس شورای اسلامی استان، جمعی از مسئولان و هنرمندان استانی و شهرستانیدر آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حسن دولت آبادی، رامتین خداپناهی و علی عابدی دوازدهین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی را داوری کردند گفت: بعد از بررسی هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی 10 نمایش در مرحله نهایی این جشنواره به نمایش درآمدند.

لیست نمایش‌های راه یافته به دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی اعلام شددوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی در قائن برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: هیئت داوران در بخش طراحی و رشته طراحی نور لوح سپاس و جایزه نقدی به علی‌اکبر شریف‌زاده برای نمایش "خواب برهنه برف" از قاین اهدا شد.

زمزم بیان کرد: در بخش طراحی پوستر نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمود آزادنیا برای نمایش "تشت" از بیرجند اهدا شد همچنین در بخش طراحی صحنه نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به میثم صدرا برای نمایش "زندگی به وقت برنگشتن" از بیرجند اهدا شد.

وی یادآور شد: هیئت داوران در بخش بازیگری نقش نوجوان لوح تقدیر و جایزه نقدی را به دریا حسین‌زاده برای بازی در نمایش "تشت" از بیرجند اهدا کرد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای نقش بازیگر زن نیز رتبه اول با اهدای تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سمیه مودی برای بازی در نمایش "من آنجا نیستم" از بیرجند تعلق گرفت.

زمزم گفت: رتبه دوم بازیگر زن نیز با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به الهام پدید برای بازی در نمایش "زندگی به وقت برنگشتن" از بیرجند رسد و رتبه سوم نیز با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً به سمیرا عابدزاده بازیگر نمایش "بی مرزی" از طبس و مریم یزدانی بازیگر نمایش "من آنجا نیستم" از بیرجند رسید.

وی بیان کرد: با نظر داوران جشنواره جایزه رتبه اول برگزیدگان بهترین بازیگر مرد با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مشترکاً به ایمان گلرو بازیگر "نمایش من آنجا نیستم" از بیرجند و میثم صدرا بازیگر نمایش "تشت" از بیرجند رسید. 

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: رتبه دوم این بخش نیز با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً  به مصطفی امیری بازیگر نمایش "زندگی به وقت برنگشتن"  و مصطفی مباشری بازیگر "نمایش من آنجا نیستم" از بیرجند رسید همچنین رتبه سوم با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً به پوریا شکیبایی بازیگر نمایش "من آنجا نیستم" و امید شرکت بازیگرنمایش "تشت" از بیرجند اهدا شد.

زمزم بیان کرد: هئیت داروان جشنواره در بخش کارگردانی ضمن تقدیر از مسعود رونقی کارگردان نمایش "خواب برهنه برف" از قاین و امیررضا هنرمند کارگردان نمایش "بی مرزی" از طبس رتبه اول را به سید محمدحسن خراشادی‌زاده و امید شرکت کارگردانان نمایش "زندگی به وقت برنگشتن" از بیرجند با اهداء تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدیت تقدیم کرد.

وی افزود: در این بخش رتبه دوم کارگردانی با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مصطفی مباشری کارگردان نمایش "من آنجا نیستم" از بیرجند و رتبه سوم با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به میثم صدرا کارگردان نمایش "تشت" از بیرجند تعلق گرفت.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در بخش نمایشنامه نویسی نیز هیئت داوران ضمن تقدیر از رضا گشتاسب نویسنده نمایشنامه "خواب برهنه برف" از قاین و عباس جانفدا نویسنده نمایشنامه "بی مرزی" از طبس و مهدی میرباقری نویسنده نمایشنامه "من آنجا نیستم" از بیرجند رتبه اول این بخش را با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علی حمیدیان فر، امید شرکت و سید محمدحسین خراشادی‌زاده نویسندگان نمایشنامه "زندگی به وقت برنگشتن" از بیرجند تقدیم کرد.

زمزم تصریح کرد: رتبه دوم بخش نویسندگی با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن حسین زاده نویسنده نمایشنامه "تشت" از بیرجند و رتبه سوم با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً به مجید شریعتی‌فر نویسنده نمایشنامه "مثل شیرین مثل فرهاد" از قاین و سیدفاضل وزیری محبوب نویسنده نمایشنامه "سیاوش وار" از سرایان رسید.

وی افزود: در بخش نمایش‌های برگزیده نیز هیئت داوران بدون اولویت نمایش‌های "زندگی به وقت برنگشتن" و "من آنجا نیستم" هر دو از شهرستان بیرجند را به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فجر معرفی کرد.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • این خبرها را از دست ندهید
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه