Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:05:52 GMT

تست فرانسوی با بیکن و عطر پیازچه+طرز تهیه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۲۰۸

تست فرانسوی با بیکن و عطر پیازچه+طرز تهیه

رکنا: این غذای فوری را می توان به سرعت پخت.

مواد لازم

۴ تخم‌مرغ زده شده

یک چهارم پیمانه شیر

۸ برش نان تست یا نان ایتالیایی

۴۵۰ گرم بیکن بوقلمون

۴ قاشق غذا خوری کره

۱ گوجه فرنگی بزرگ، نازک بُرش خورده

۴ برگ کاهو

۲ قاشق غذا خوری مایونز

نمک و فلفل سیاه

پیازچه خرد شده، برای روی غذا

طرز تهیه تست فرانسوی با بیکن، کاهو و گوجه

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخم‌ مرغ و شیر را مخلوط کنید و هم بزنید، سپس چاشنی نمک و فلفل را بیفزایید. هر دو روی نان‌ها را در مایع حاصل غرق کنید و در حالی که به آماده‌ سازی بقیه مواد می‌پردازید، بگذارید نان‌ها در آن بمانند.

۲. بیکن بوقلمون را در تابه روی شعله متوسط بپزید تا جایی که خشک و ترد شود، سپس روغن و چربی اضافه آن را با دستمال کاغذی بگیرید. تابه را هم خشک کنید تا برای پختن نان‌ها آماده باشد.

۳. نیمی از کره را در تابه روی شعله متوسط آب کنید. وقتی به مرحله حباب‌ زدن رسید، نیمی از برش‌های نان آغشته به مایع تخم‌ مرغ را به تابه منتقل کنید و بپزید تا رنگ آن‌ها به قهوه‌ای تغییر کند، این حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد. روی دیگرشان را هم به همین شکل سرخ کنید. سپس آن‌ها را به یک شلف شبکه‌ای داخل اجاق منتقل کنید تا گرم بمانند، و سری دوم نان‌ها را بپزید.

۴. نان‌ها را در چهار بشقاب بچینید و روی هر کدام یک ورق کاهو، یک برش گوجه فرنگی، دو برش بیکن بوقلمون و یک قاشق مایونز بگذارید. هر کدام را با کمی نمک و فلفل چاشنی بزنید و روی‌شان پیازچه بریزید. سپس سِرو کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رشیدپور: پراید 32 میلیون تومان؟ پرواز هم می کند !؟ +فیلم از موتور 800 میلیونی تا پورشه 1/5 میلیاردی / مزایده اموال بابک زنجانی آغاز شد این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم ازدواج با سگ تنها راه خوشبختی این مردان+عکس فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس مامور FBI: سردار سلیمانی قوی‌ترین ژنرال خاورمیانه ! / او با ماشین شخصی اش از تهران تا فلسطین می رود! + فیلم انتقاد زننده کارشناس آشپزی به خانمی در مسابقه «دستپخت»! + فیلم کودک ۲۰ ماهه زاهدانی در سطل آب غرق شد!+ تصویر فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: غرق فرانسوی آب عطر سرعت بوقلمون عکس فیلم ازدواج دختر پاکستان دانشجو ایران همسرش کشف روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ارشد فرانسوی: شکست ۷ اکتبر تهدیدی وجودی برای اسراییل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «جیرار آرو»، دیپلمات فرانسوی اعلام کرد جنگ غزه که رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی – که توسط جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در ۷ اکتبر انجام شد – طولانی‌ترین و خونین‌ترین جنگ در تاریخ این رژیم علیه غیرنظامیان فلسطینی است. اما باید توجه داشت که این جنگ اگر چه وارد هفتمین ماه خود شده اما هیچیک از اهداف اساسی آن تحقق نیافته و وجود رژیم صهیونیستی در معرض تهدید قرار گرفته است.

این دیپلمات فرانسوی که سفیر سابق این کشور در آمریکا، سازمان ملل متحد و اراضی اشغالی بوده کتابی تحت عنوان «اسراییل تله تاریخی» تألیف نموده که روزنامه لوموند از آن رونمایی کرد. آرو تاکید دارد ارتش رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدف اساسی ترسیم شده برای جنگ از جمله آزادی اسرا، نابودی نظامی حماس، ترور فرماندهان حماس و تضمین امنیت مرزهای جنوبی و شمالی دست نیافته است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: ۷ اکتبر بزرگترین شکست استراتژیک در تاریخ اسراییلی است، این حمله رویکرد شکست ناپذیری اسراییل را درهم شکست، معلوم نیست اسراییل چگونه می‌خواهد اعتبار از دست رفته خود را بازگرداند چرا که پایه و اساس امنیت همان چیزی است که برای اسراییل فرو ریخته و لذا اسراییل بازدارندگی خود را از دست داده است و در مورد وجود امنیت در اراضی که در آنها حضور دارد در حال دروغگویی است.

از سوی دیگر، حمله موشکی مقاومت به شهرک‌های اطراف غزه باعث وحشت صهیونیست‌ها شده است و گردان‌های مجاهدین اعلام کرد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

روزنامه عبری زبان معاریو و پایگاه خبری عبری والا نیز اذعان کردند که مقامات اسراییلی قادر به نابودی حماس نیستند.

پایگاه خبری والا بیان کرد که تصویر پیروزی کامل که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، دولت رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

منبع مذکور اشاره کرد که در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته است و نتانیاهو بخاطر عدم فروپاشی ائتلاف دولتی خود، از اتخاذ تصمیمات سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو نیز گفت که نتانیاهو، گانتز، گالانت و هرتزی هلیوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند، اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

همچنین آویگدور لیبرمن رییس حزب «اسراییل بیتنا» تاکید کرد که اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی باید برکنار شوند.

وی در ادامه اعتراف کرد: ما نه در مسیر پیروزی بلکه در مسیر ننگ حرکت می‌کنیم.

لیبرمن اضافه کرد: تحولات روز گذشته در جبهه شمالی بسیار مهم‌تر از چیزی است که به آن پرداخته ایم. این تحولات بیانگر عدم مسؤولیت اسراییلی‌ها است.

وی بیان کرد: نظامیان و اسراییلی‌ها مانند پرنده‌ها در تیررس نیروهای حزب الله قرار گرفته اند.

کد خبر 6082880

دیگر خبرها

  • دیپلمات ارشد فرانسوی: شکست ۷ اکتبر تهدیدی وجودی برای اسراییل است
  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش