Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بن‌عطیه به یادآوری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخت. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم ملی فوتبال مراکش در حالی در جام جهانی 2018 روسیه از صعود از گروه B بازماند که در اولین بازی خود در مرحله گروهی با گل به خودی که عزیز بوحدوز در دقیقه 5+90 به ثمر رساند، مقابل ایران با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   شاگردان اِروی رنار در ادامه با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرتغال شدند و در دیدار آخر هم اسپانیا را با نتیجه 2 بر 2 متوقف کردند.

مهدی بن‌عطیه 31 ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» در یادآوری حضور تیم ملی فوتبال مراکش در مسابقات جام جهانی 2018 گفت: به نظرم تیم ما چیزهای زیادی از حضور در جام جهانی یاد گرفت. ما در گروه خیلی دشواری در کنار تیم‌های ایران، اسپانیا و پرتغال بودیم. متأسفانه ما با باخت مقابل ایران، به خودمان کمی ضرر زدیم. با این وجود نشان دادیم که نسل بسیار مستعدی در آن مسابقات داشتیم.

فوتبال جهان| پیشنهاد رسمی نخست وزیر اسپانیا به مراکش برای میزبانی مشترک جام جهانی 2030فدراسیون فوتبال مراکش مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرد

وی افزود: در پایان مسابقات جام جهانی به بازیکنان دیگر گفتم که خودم را بخشی از گذشته می‌دانم چون مسن‌تر از بقیه بودم. من سال‌های زیاد فوتبالی در پیش ندارم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال مراکش جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال مراکش جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی تیم‌های فوتسال ایران و قرقیزستان چهارشنبه ۵ اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود. برنده این بازی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی را هم کسب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران