Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:47:27 GMT

اداره جهان متوجه امت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۳۰۶

اداره جهان متوجه امت اسلامی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام راحل منادی وحدت علمی و عملی برای همه امت اسلامی در عصر حاضر بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای وحدت مستضعفان جلوی تمام استکبار ایستاد اظهار کرد: همت امام راحل و مقام معظم رهبری بر این است که با طرز تفکری برگرفته از سنت قرآن و عترت طاهره، امت اسلامی هویت خود را باز یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امت اسلامی باید رسالت خود را در جهان هستی و بشریت را بشناسد گفت: قرآن کریم رسالت امت اسلامی را این گونه عنوان می‌کند که شما ماموریت دارید به بشریت خدمت کنید و جلودار کار‌های خیر و نیکو باشید.

حجت‌الاسلام علیمرادی تصریح کرد: برای اینکه دین خدا در دنیا مسلط شود نیاز است که آحاد امت اسلامی در مقابل کفر جهانی و استکبار جهانی متحد باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان‌های نالایقی در جهان حکومت می‌کنند و مردم را با سختی مواجه کرده‌اند گفت: برای اینکه دین خدا در دنیا مسلط شود نیاز است که آحاد امت اسلامی در مقابل کفر جهانی و استکبار جهانی متحد باشد.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در هشتمین همایش آئین برادری امروز در منوجان حضور یافت.
انتهای پیام/ی

آیین برادری در جنوب کرمان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر