Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نمایش اقتدار مأموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز صبح امروز در مجتمع مسکونی شهید آیت الله مدنی واقع در جاده ائل گلی آغاز و با حضور بیش از  ۱۵۰ نفر آتش‌نشان و نجات‌گر با تجهیزات فردی و جمعی از ایستگاه‌های 21 گانه این کلانشهر و با استفاده از خودروی سنگین، سبک  و تجهیزات مربوطه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مانور‌، با وقوع آتش‌سوزی فرضی در طبقات ساختمان بلند مرتبه ایجاد و نیروهای آتش‌نشانی با اجرای عملیات اطفای حریق و استفاده از خودرو های عملیاتی اقدام به اطفای حریق کردند.

همچنین گروه امدادی کار در ارتفاع سازمان آتش نشانی از دیگر برنامه های عملیاتی امداد و نجات بود که تیم امدادی با انجام عملیات راپل مصدومان حادثه را از داخل طبقات به بیرون منتقل و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امداد و نجات جاده خودرو سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در محله مجیدیه شمالی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت 11:13 دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان حسینی محله مجیدیه شمالی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی خیلی زود راهی محل حادثه شدند و در آنجا مشاهده کردند، خانه‌‌ای که در طبقه سوم  یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد دچار آتش‌سوزی شده است. آتش‌نشانان در نخستین گام با اجرای یک عملیات منسجم وارد آنجا شدند و  مهار را حریق کردند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان پس از اینکه حریق را مهار کردند با جسد سوخته یک مرد میانسال 60 ساله مواجه شدند که با تایید عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

ملکی خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات ایمن‌سازی آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل ماموران نیروی انتظامی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی