Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:29:25 GMT

بازگشایی گردنه عسل کشان در کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۳۷۴

بازگشایی گردنه عسل کشان در کوهرنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از بازگشایی گردنه سخت گذر عسل کشان در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

وی گفت: این گردنه به دلیل بارش برف طی چند روز گذشته مسدود شده بود که با مساعد شدن شرایط جوی و تلاش دو اکیپ راهداری این شهرستان، بازگشایی شد و در حال حاضر تردد خودرو روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی افزود: گردنه عسل کشان از مسیر‌های صعب العبود دهستان موگویی کوهرنگ و محور ارتباطی ۱۵ روستا با حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت به چلگرد مرکز شهرستان است که هر سال با بارش اولین برف پاییزی مسدود می‌شود. 

چلگرد (مرکز شهرستان کوهرنگ) در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ن

گردنه عسل کشان بازگشایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌ضامن صالحی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در این استان ۳۸۰ خانه بهداشت فعال، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی فعال وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۹ فروردین ماه سالروز بهداشت جهانی است که هرساله بر اساس چالش‌های حوزه سلامت شعار سال مشخص می‌شود و امسال نیز شعار "سلامت من، حق من" با توجه به تحولات غزه و حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین انتخاب شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتقا سلامت خانواده و جوانی جمعیت، ادامه داد: این امر یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و بر همین اساس ۶ شهر چهارمحال و بختیاری که طرح پزشک خانواده در آن‌ها اجرایی نشده تحت پوشش طرح سلامت خانواده قرار می‌گیرند.

کد خبر 6084384

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل