Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:54:19 GMT

مالک چینی قصد داشت رونالدو را به میلان بیاورد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۳۷۸

مالک چینی قصد داشت رونالدو را به میلان بیاورد

مارکو فاسونه، مدیر اجرایی سابق میلان تایید کرد که لی یونگ هونگ، مالک سابق باشگاه قصد داشت کریستیانو رونالدو را برای میلان به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، جذب رونالدو آرزوی دیرینه برلوسوکونی، مالک سابق میلان بود که در نهایت او نتوانست این انتقال را نهایی کند و باشگاه را به سرمایه داران چینی فروخت. لی نیز پس از حدود یک سال حضور، از پس پرداخت هزینه های وامی که گرفته بود بر نیامد و باشگاه به مالکیت کمپانی الیوت در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، فاسونه که در آن زمان مدیریت اجرایی باشگاه را برعهده داشت، مدعی شد که لی به دنبال خرید رونالدو بود.

 

 

 

 

او گفت:" بله موضوع خریدن رونالدو حقیقت دارد. لی قصد داشت رونالدو را به میلان بیاورد. آقای لی، سی آر سون را در روسونری می‌خواست زیرا بر این باور بود که او در بازار چین بسیار قدرتمند است. رونالدو می‌خواست مادرید را ترک کند. ما در جولای 2017 ملاقاتی با ایجنتش داشتیم و هزینه انتقال و حقوقش را پرس و جو کردیم.

همان موقع بود که من قید خرید رونالدو را زدم. او بسیار گرانقیمت بود. فکر می‌کنم میلان با یک هیئت مدیره عالی هدایت می‌شد و به سودآوری رسیده بودیم."

یوونتوس کریستیانو رونالدو آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد!

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل سه هزار میلیارد تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

به گزارش «تابناک»، خدائیان رئیس سازمان بازرسی از سنددار شدن اراضی برکه پریان با ورود این سازمان خبر داد و گفت: پیرو اطلاعیه واصله برخی افراد درخواست صدور سند مالکیت برای زمین موسوم به برکه پریان، در یک موقعیت مطلوب و بهترین نقطه شهر آستارا و در مجاورت دریا (مجاور بازارچه مرزی) به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را کردند و دستگاه‌های متولی نیز صدور سند مالکیت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از ورود بازرسی کل استان گیلان و با اخذ اصل پرونده‌های ثبتی، مطالعه و مداقه فنی مستندات و نیز شنیدن توضیحات نمایندگان ادارات متعدد مشخص شد اراضی مذکور ملی است.

خدائیان تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود، از صدور سند مالکیت بنام شخص مدعی جلوگیری و همزمان اقدام لازم جهت هماهنگی و همکاری و تهیه نقشه‌های حدنگاری (کاداستر) از سوی دستگاه‎های متولی به ویژه ادارات منابع طبیعی، شهرداری، راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ثبت اسناد و املاک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران کل دستگاه‌های ذیربط در بازرسی کل استان گیلان نهایتا دو فقره سند مالکیت تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور جمعاً به مساحت بیش از ۲۸ هکتار من جمله زمین مربوط به برکه پریان صادر شد.

وی یادآور شد: بر اساس نقشه و مشخصات موجود، مساحت دقیق عرصه مربوط به برکه پریان به میزان ۸۳۴۰۹ مترمربع است که در شرایط موجود و بر اساس حداقل قیمت کارشناس رسمی دادگستری ارزش حداقل ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون زمین شهری، و به دنبال پیگیری‌های بعدی سازمان بازرسی، سند مالکیت برکه پریان به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و مقرر است در راستای حقوق عامه به عنوان فضای سبز، احداث پارک و پارکینگ عمومی بازارچه مرزی آستارا در اختیار شهرداری و برای استفاده مردم عزیز آستارا قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد!
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند
  • برند در سایه قانون
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • اشلی کول: کریستیانو رونالدو سخت‌ترین حریف و کابوس من بود
  • بدهی سنگین ستاره سابق میلان: چوب حراج به خانه!