Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مصطفی رمضانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، تبریک هفته وحدت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و بزرگداشت هفته بسیج گفت: هفته بسيج، بزرگداشت جان‌فشانى‌هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است.

 

وی افزود: شركت پرشور در جنگ تحميلى، نمونه برجسته‌اى از حضور موفق بسيج درصحنه امنيت ملى بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی در ادامه هفته بسیج را یادآور مقاومت شهدا مقاومت مقابل تجاوز سلطه گران دانست و گفت: بزرگداشت هفته‌ی بسیج فرصتی مغتنم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) افزود: بسیج شجره‌ی طیبه و محور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید بتواند به‌درستی میراث ایثارگران و تفکر بسیجی را به نسل جوان و آینده انتقال دهد.

رمضانی در پایان با تأکید بر اینکه بسیجیان و خادمان شهدا مانند همیشه در تمامی لحظه‌ها گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه امام خامنه‌ای عزیز هستند تا از دستاوردهای شهدا و ایثارگران دفاع کنند خاطرنشان ساخت: شهدا و ایثارگران با شجاعت و تفکر بسیجی به آرمان امام خود لبیک گفته و مخلصانه از میهن و انقلاب خود دفاع کردند، امروز پاسداری و ترویج این آرمان‌ها وظیفه‌ی قشر جوان جامعه به‌ویژه بسیجیان مخلص راه ولایت است تا راه شهدا ادامه پیدا کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است