Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:11:23 GMT

آسایش مردم با تعامل بین ارکان فرودگاه حاصل می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۴۶۲

آسایش مردم با تعامل بین ارکان فرودگاه حاصل می شود

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده یگان حفاظت هواپیمایی کشور گفت: تمامی فعالیت های امنیتی فرودگاه ها برای ایجاد آسایش مردم انجام می شود و شرط این امر تعامل بین تمامی ارکان مجموعه فرودگاه های کشور است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مجتبی قاسمی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان هواپیمایی استان کرمان ضمن تبریک هفته بسیج و آغاز هفته وحدت افزود: فعالیت سه قطب یگان امنیت، نیروی انتظامی و حراست موجب پیشبرد فعالیت ها و ایجاد امنیت فرودگاهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**همدلی سازمانی موجب رضایت عمومی از نظام می شود
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان هم گفت : وحدت و همدلی درون و برون سازمانی و ایجاد نگرش خدمت به مردم موجب رضایت عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود زیرا مردم ولی نعمت ما هستند.
علی قاسم زاده با تاکید بر اینکه وحدت بین تمامی حوزه های فرودگاه باید در راستای خدمت به مردم افزایش یابد ادامه داد: کوچکترین کوتاهی در انجام وظایف موجب رنجش خاطر مردم می شود .
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای کشور، هفته وحدت و بسیح را تبریک گفت و افزود: با افزایش همدلی و همراهی بین تمامی مجموعه فرودگاه های استان کرمان خدمات مطلوب و ارزشمندی به مردم و مهمانان دیار کریمان ارائه می شود.
**همدلی فرودگاهی موجب موفقیت می شود
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران و اداره کل در فرودگاه های استان کرمان همکاری و همدلی نزدیکی دارند که این همدلی موجب پیشرفت و موفقیت در اجرای وظایف می شود.
سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: هر مرد با همراهی یک زن دلسوز به موفقیت می رسد و این امر زمینه رشد و تعالی در انقلاب و نظام را فراهم می کند.
وی از خدمات فرمانده پیشین یگان حفاظت سپاه پاسداران در فرودگاه های استان تقدیر و برای فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان آرزوی موفقیت کرد.
**با هم افزایی فرابخشی شاهد امنیت پایدار خواهیم بود
فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان نیز در این آیین گفت: با همدلی و هم افزایی فرابخشی می توان به دستاوردهای چشم انداز توسعه متوازن دست یافت و در تمامی قسمت های فرودگاهی شاهد امنیت پایدار باشیم.
سرهنگ داود حاجی آبادی عنوان کرد: باید با توسعه فرودگاه در تمامی بخش ها بتوانیم مفید و تاثیرگذار باشیم.
همچنین در این آیین از امیرارسلان محمدپور فرمانده پیشین یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان قدردانی و داود حاجی آبادی به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امنيتي يگان حفاظت فرودگاه كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت

جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند
  • همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال همکاری و تعامل داشته باشند
  • تعصبات حزبی و جناحی نباید دلیلی برای جابه‌جایی افراد شود