Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:01:04 GMT

نوازنده ایتالیایی به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۴۶۷

نوازنده ایتالیایی به ایران می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، فدریکو آلبانیز موسیقیدان و نوازنده ایتالیایی به دعوت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو برای برپایی کنسرت به ایران می آید. این هنرمند قرار است برای اولین بار در ایران و در سالگرد تاسیس مجموعه عمارت روبرو کنسرتی را  در تاریخ ۱۶ آذر ماه به مدت یک شب در تالار اندیشه برپا کند.

فدریکو آلبانیز، موسیقیدان و نوازنده ایتالیایی متولد سال ۱۹۸۲ در میلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند با ساز تخصصی پیانو شناخته می شود و ساخته های او اشاراتی به سبک های پاپ، کلاسیک و نئوکلاسیک دارد.

کد خبر 4463850 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: عمارت روبرو موسیقی تلفیقی کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی + تصاویر

فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی از دهم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا بهمن سال جاری به اتمام می‌رسد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وحیدرضا انارکی؛ محمدی شهردار منطقه12 با اشاره به پروژه مرمت باغ کیهانی به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص منطقه اظهار کرد: بهسازی مجموعه بزرگ باغ کیهانی در ناحیه 3 قلب طهران با تلاش و نظارت بی‌وقفه برای تسریع در بهره‌برداری ادامه دارد.

شهردار منطقه12 اظهار کرد: فاز دوم  این طرح شامل ساخت درب و پنجره عمارت ، مرمت حیاط شمالی عمارت ، نقب موارد مکانیکال و الکتریال مجموعه ، نازک کاری و اجرای سقف عمارت درحال اجراست.

انارکی محمدی افزود: فاز نخست طرح که شامل  آواربرداری ، حفاظت از بنای قدیمی، احداث و مرمت عمارت  واحداث بوستان در ضلع جنوب عمارت بود، سال گذشته به اتمام رسید.

باغ موزه مینیاتور کجاست؟

وی گفت: حدود 800 متر از 1700 متر این ملک به باغچه و فضای سبز تبدیل شده که عملیات عمرانی شامل محوطه‌سازی، احداث باغچه، زمین بازی کودکان، نصب وسایل تندرستی و بدنسازی، اجرای کف‌پوش با استفاده از آجر سنتی قزاقی 20 در 20، آبنما، رمپ و پله ورودی و احداث سرویس بهداشتی در آن صورت گرفته و در حوزه فضای سبز نیز نسبت به کاشت باغچه‌ها، تجهیز زمین بازی، اجرای مبلمان و اجرای 20 شعله روشنایی در قالب 10 پایه دو شعله اقدام شده است.

شهردار منطقه 12 با اشاره به استفاده از درخت نارنج در این باغ که مشخصه باغ‌های ایرانی است، ادامه داد: درختان میوه، درخت کاج، درختچه‌های تزئینی توری، سرو شیرازی، برگ بو، گل‌های زر و نسترن و گل‌های فصلی از جمله گیاهان استفاده‌شده در پوشش گیاهی این باغ است.

براساس این گزارش، باغ معیر (باغ کیهانی) از باغ‌های تاریخی محله سنگلج بوده که متعلق به خاندان معیرالممالک است و به دست حسینعلی‌خان معیرالممالک در دوران قاجار، آباد و احداث شد. در دوران دوستعلی‌خان نظام‌الدوله (فرزند حسینعلی خان) و سپس پسرش دوست محمدخان معیرالممالک به‌تدریج به وسعت باغ افزوده شد تا مساحت آن به سیصدهزار مترمربع رسید. این باغ در شمال از بازارچه قوام‌الدوله و بازارچه معیر (بازارچه طرخانی امروزی) شروع می‌شد و از جنوب تا خیابان مولوی امتداد می‌یافت که امروز فقط بخشی از این باغ در کوچه کیهانی واقع در بازارچه طرخانی در محله سنگلج باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت پیراهن یری مینا پس از یارگیری فدریکو گاتی با او در محوطه جریمه یوونتوس! (کالیاری - یوونتوس)
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی + تصاویر
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته