Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، درحکم بیژن زنگنه به بهزاد محمدی بر تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی با تجهیز منابع مالی موجود در کشور به روش‌های مختلف با استفاده از مشورت نخبگان این عرصه و بهره‌گیری از ظرفیت استثنایی در تنوع و مقدار خوراک واحدهای پتروشیمیایی در کشور تاکید شده است.
همچنین دراین حکم افزایش صادرات و تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت با حمایت از توسعه موزون صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی پتروشیمی وتحقق اهداف ترسیم شده برای بخش پتروشیمی در برنامه ششم توسعه ،ازاولویت‌ های شرکت ملی پتروشیمی عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزاد محمدی متولد ۱۳۴۵ و تحصیل‌کرده مهندسی شیمی از دانشگاه شیراز است. مدیرعاملی دپارتمان راه‌اندازی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مدیر راه‌اندازی فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی و مدیر R&D شرکت پتروشیمی فارابی ازسوابق وی به شمار می‌آید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع پتروشیمی معاون وزیر نفت بهزاد محمدی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه