Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@22:00:47 GMT

بهروز افخمی به اجرای «هفت» برخواهد گشت؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۵۱۰

بهروز افخمی به اجرای «هفت» برخواهد گشت؟

به گزارش جهان نيوز، ۶ آبان ماه علی فروغی مدیر شبکه سه سیما روی آنتن زنده و در برنامه «حالا خورشید» از چند برنامه جدید در این شبکه خبر داد که یکی از آنها برنامه سینمایی «هفت» بود که به عنوان یک برنامه جنجالی در شبکه سه شناخته می شود.

برنامه «هفت» که همیشه یکی از برنامه های روتین و هفتگی شبکه سه بوده با تغییر در هر فصل و با حضور مجریان جدید، مدتی در پخش دچار توقف شده و بعد از حرف و حدیث های فراوان دوباره کار خود را ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه بعد از بهروز افخمی و کش و قوس های فراوان برای انتخاب مجری جدید، سال گذشته تنها به صورت یک ویژه برنامه و با اجرای موقتی رضا رشیدپور در ایام ۱۰ روزه جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن شبکه سه رفت که همزمانی اجرای اختتامیه جشنواره با اجرای برنامه «هفت» در تلویزیون برای رشیدپور حاشیه ساز شد به ویژه که ابراهیم حاتمی کیا او را خطاب قرار داد و انتقادهای تندی به تلویزیون مطرح کرد.

با پایان جشنواره ملی فیلم فجر در سال ۹۶ حاشیه های «هفت» پایان نیافت و گمانه زنی ها برای شروع «هفت جدید» و مجری دیگری غیر از رشیدپور ادامه پیدا کرد؛ گمانه زنی هایی که هر بار تولید و پخش «هفت» را به زمانی چون پس از نوروز ۹۷، پیش از ماه رمضان، پس از ماه رمضان و... موکول کرد و بالاخره چندی پیش از سوی فروغی مدیر جدید شبکه سه اعلام شد که این برنامه به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر می رسد و دوباره بهروز افخمی آن را اجرا می کند.

هرچند هنوز جزییات این برنامه مشخص نیست و معلوم نیست که جز حضور افخمی، «هفت» جدید چه ویژگی هایی خواهد داشت، با این حال برای تولید این برنامه سینمایی با سعید پروینی تهیه کننده سابق آن و یک گروه دیگر مذاکره شده و می شود تا پس از مذاکرات نهایی یک گروه تهیه کنندگی این برنامه را انجام دهد.

همچنین در حالی از بهروز افخمی به عنوان مجری برنامه «هفت» نام برده شد که این روزها برای همکاری با یک برنامه سینمایی دیگر نیز نامش مطرح شده که قرار است در شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

توجیه حضور افخمی در برنامه «هفت» می تواند این باشد که حداقل یک بار سکان اجرای این برنامه را برعهده گرفته است اما حضور همزمان یک مجری در ۲ شبکه و در ساختار برنامه هایی مشابه چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

از دیگر نقدهایی که به برنامه ریزی تولید این برنامه وارد است اینکه هر سال و در آستانه جشنواره ملی فیلم فجر، «هفت» در چرخه تولید قرار می گیرد و اینطور شده که حیات این برنامه وابسته به جشنواره است در حالیکه قرار بود «هفت» برنامه ای برای سینمای ایران باشد نه صرفا وابسته به یک جشنواره.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش

زن جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد شوهرش بر اثر برق‌گرفتگی جان باخته اما کسی از ازدواج آنها خبر ندارد.

به گزارش ایران، به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست. او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

زن جوان ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت‌بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هرچه به تلفن همراهش زنگ زدم، جواب نداد. با نگرانی راهی پشت‌بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود، برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید