Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، خسارت های مالی ناشی از آتش سوزی در کالیفرنیا 9 تا 13 میلیارد دلار برآورد شده است. شرکت مدل سازی خطرات جهانی RMS این برآورد را داشته است.  در این اطلاعیه آمده است که خسارت آتش سوزی Camp در شمال ایالت ممکن است 7.5 تا 10 میلیارد و Woolsey در جنوب کالیفرنیا 1.5 تا 3 میلیادر دلار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این ارزیابی خسارات به دارایی ها و اتومبیل هایی ناشی از آتش و دود هم آمده است. خسارت ناشی از وقفه در کسب و کار و هزینه های زندگی نیز وارد شده است.


بر اساس مدارک این شرکت در حال حاضر میدان آتش سوزی تقریا 100 هزار هکتار است. به خاطر آتش سوزی تقریبا 12 هزار خانه و شرکت نابود شده اند ، تعداد قربانیان این حادثه به 80 نفر می رسد و تقریبا 1200 نفر مفقودالاثر شده اند.


آتش سوزی جنگلی Camp در شمال کالیفرنیا یکی از مخربترین آتش سوزی ها در تاریخ این ایالت است. در کل در کالیفرنیا به خاطر آتش سوزی بیش از 300 هزار نفر تخلیه شده اند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خسارت کالیفرنیا آمریکا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر