Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین همایش تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی با حضور جمعی از فرهیختگان علمی، پژوهشی و مسئولان اجرایی کشور ۳۰ آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، از جمله اهداف برگزاری این همایش می‌توان به همسوسازی فعالیت‌های بخش‌های مختلف آموزش کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه کشور، آشنایی کارگزاران آموزشی کشور در بخش های مختلف با روش ها و الگوهای نوین در تامین مالی آموزش به اشتراک گذاری تجارب، تامین منابع مالی در بخش های مختلف بازار آموزش کشور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محورهای این همایش شامل بررسی تجارب برتر در تامین و مدیریت منابع در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، نقش نهادهای مالی نظیر بورس اوراق بهادار، صندوقهای توسعه و سرمایه گذاری در تامین و مدیریت منابع در آموزش عالی، جایگاه وقف، خیریه ها و منابع بانکی در تامین مالی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران، امسال 90 ساله می شود و به همین مناسبت، برنامه هایی برگزار می شود.

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران با عنوان «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد. رویدادهای این بزرگداشت، هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. 

 

  دانشگاه تهران در سال 1313 تاسیس شد. به نوشته دانشنامه ایرانیکا، دانشگاه تهران با ادغام دارالفنون، مدرسه علوم سیاسی، مدرسه طب، مدرسه عالی فلاحت و صنایع روستایی، مدرسه فلاحت مظفر (نخستین مدرسه کشاورزی در ایران)، مدرسه صنایع و هنر (مؤسس کمال الملک)، مدرسه عالی معماری، مدرسه عالی حقوق، و چند مرکز آموزش عالی دیگر تهران شکل گرفت.

دانشگاه تهران، هم اکنون یکی از بزرگترین دانشگاه های ایران به شمار می رود. با این حال اولین دانشگاه معاصر، مدرسه عالی دارالفنون است.

دانشگاه تهران دارای ۱۹ دانشکدهٔ مستقل، ۶ دانشکدگان با ۲۹ دانشکده وابسته، ۵ پردیس منطقه‌ای، ۱۳ مرکز پژوهشی و ۱۸ مؤسسهٔ پژوهشی و پژوهشکده است. 


سردر دانشگاه تهران

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )