Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان گفت: وزیر کشور با انتخاب «شاهرخی به سمت استاندا‌ر‌» ‌آرامش را به استان همدان هدیه داد‌. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رضا قیاسی ظهر امروز در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار که با حضور امام جمعه همدان، مدیران کل، معاون وزیر کشور و غیره برگزار شد اظهار داشت: خانواده نیکبخت استاندار سابق همدان نقش برجسته ای در موفقیت همسر بر عهده داشته و از آنها قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بدون هیچ حاشیه‌ای همه به توسعه استان فکر می‌کردند و از سویی با انتخاب شاهرخی به عنوان استاندار، وزیر کشور آرامش را به استان داد و این اتفاق با همراهی و همگامی همگان رخ داد و در همدان اینگونه نبود که گروهی یا شخصی تلاش کند تا شخص دیگری استاندار شود.

استاندار جدید همدان: از مدیران جوان و توانمند حتما استفاده می‌کنم‌‌مرکز جامع سرطان ایران در همدان ساخته می‌شودمعاون وزیر کشور در همدان: تحریم‌ها هدف غایی نیست؛ دشمنان به‌دنبال بهم ریختن امنیت کشور‌نداستاندار سابق همدان: «شاهرخی» تمام شایستگی‌ها ‌برای استانداری همدان را داشتاستاندار جدید همدان نگاه اعتدالی را رعایت کندمجمع نمایندگان استان همدان با استاندار جدید مخالفتی نداشتندثبات، امنیت و آرامش در استان همدان حاکم شد

قیاسی با تاکید بر اینکه نیکبخت نقش اساسی در توسعه استان داشت عنوان کرد: نیکبخت استاندار همدان همراه و همگام با استان همکاری می‌کردند و قول داده‌اند تا با استان همراهی داشته باشند و این روند همکاری ادامه دار باشد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استان همدان تصریح کرد: در زمان استانداری آقای خرم الگوها به مدیران اعطا شد و چشم انداز مشخص شد و از آن پس در استان با برنامه حرکت شد که آقای نیکبخت به بهترین شکل برنامه را اجرایی کرد.

وی بیان کرد: آقای نیکبخت همواره موفقیت‌های استان همدان را نتیجه اقدام و همکاری همه مدیران و همراهی مردم با فرهنگ استان همدان اعلام می کنند.اکنون فضای امن و مناسبی برای توسعه در استان همدان وجود دارد و تکلیف ما بیشتر شده تا این فضا را حفظ و به اهداف توسعه دست یابیم.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد