Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دهلران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  بااعلام اینکه ۱۲۰ برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در دهلران اجرا می شود گفت: در این هفته ۱۸ گروه جهادی از طریق حوزه های مقاومت در مناطق محروم به جامعه هدف خدمات رسانی می کنند.

سرهنگ آبدونی افزود:بسیج مظهر اقتدار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درطول دوران دفاع مقدس وقبل از آن وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و هنوز قوام نگرفته بود ، درقالب بسیج مردمی باایمان واراده خالص توانست دربرابر طاغوت، دشمنان و منافقین ایستادگی کرد وآنها را از کشور بیرون انداخت.

وی گفت : اکنون نیز پس ازسالها هنوز دشمن دست از دشمنی دیرینه خود برنداشته وهمواره از طرق مختلف تلاش و سعی در عملی نمودن نقشه های شوم خود مبنی بر جدا نمودن مردم و رهبری و شکست اسلام دارد.

سرهنگ آبدونی افزود: بسیج با بصیرت و زیر سایه پرچم وحدت و ولایت نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران شاخصترین برنامه های هفته بسیج این‌ ناحیه را، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، ویزیت رایگان درمناطق محروم، اردوی جهادی و دیدار باخانواده های شهدا برشمرد.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • گرامیداشت روز معلم
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر