Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس فراهانی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: جاده جنت آباد محوری روستایی است و اهالی سه روستا از جمله روستا‌های حسین آباد میش مست و جنت آباد از این مسیر استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: تعریض و روکش آسفالت این محور از وظایف ۲ اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد که قول‌های مساعدی برای تامین اعتبار در راستای بهبود مسیر، آسفالت و روشنایی این محور داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این محور تا روستای حسین آباد میش مست به طول ۱۳ کیلومتر می‌باشد، که در سال‌های گذشته با هدف بهره مندی راه آهن و کاهش حوادث جاده‌ای تعریض و روشنایی آن نیز انجام شده است.

فراهانی با بیان این که ۲ کیلومتر از این مسیر، محور اختصاصی ایستگاه راه آهن محمدیه است، اضافه کرد: این مسیر برای بهره برداری و دسترسی مسافرانی است که از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز محدوده مورد نظر، از وضعیت خوبی برخوردار شود.

وی با اشاره به این که مسیر ۲ کیلومتری به سمت ایستگاه راه آهن محمدیه نیاز به تعریض دارد، گفت: اگر طول این مسیر تملک شود، علاوه بر تعریض، امکان روشنایی آن فراهم می‌شود که در حال پیگیری تامین اعتبار آن هستیم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی قم افزود: در صورتی که تامین اعتبار لازم انجام شود، با توجه به شرح وظایف هر یک از اداره‌های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، این طرح اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /ت

ساماندهی محور قم ،جنت آباد در انتظار تخصیص بودجه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور تخصیص می‌یابد

رئیس سازمان امور عشایری کشور، گفت: در سال ۱۴۰۳، ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور تخصیص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ شایان نادری امروز در دیدار با استاندار خراسان شمالی خدمات دولت سیزدهم برای جامعه عشایری را قابل توجه بر شمرد و اظهار داشت: از جمله خدمات دولت سیزدهم به جامعه عشایر خراسان شمالی، تامین نهاده‌های دامی به میزان 22 هزار تن و توزیع آن است.

وی افزود: 58 میلیارد تومان تسهیلات نیز در حال توزیع است. احداث مجتمع‌های پایدار آبرسانی، گازرسانی به محلات عشایری، تامین و  توزیع ماهانه آرد، پنل‌های خورشیدی و اعطای تسهیلات و سرمایه در گردش از دیگر این خدمات است.

رئیس سازمان امور عشایری کشور، گفت: برای حوزه‌های تکمیل زنجیره ارزش گوشت قرمز، گیاهان دارویی و گردشگری عشایری باید اقدامات بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان امور عشایری کشور در سفر به استان خراسان شمالی روز گذشته از مجتمع آبرسانی با هدف تامین آب پایدار برای عشایر استان  و پروژه‌های راه و برق‌رسانی به عشایر نیز بازدید کرد و قرار است امروز نیز در  جلسه شورای عشایری استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان در استانداری خراسان شمالی شرکت کند. 

افتتاح طرح آبرسانی به محله‌های عشایری جیرانسو در شهرستان سملقان که از سال 99 وارد مرحله اجرایی شده و هفت محله با 150 خانوار با 500 نفر از جمعیت عشایر را زیر پوشش قرار می‌دهد، از جمله طرح‌های سفر رئیس سازمان امور عشایری به استان خراسان شمالی است. در این طرح سالانه 62 هزار مترمکعب آب تخصیص داده شده و تاکنون 13 کیلومتر خط انتقال، ساختمان ایستگاه پمپاژ، مخازن ذخیره آب به ظرفیت 300 مترمکعب و 32 باب حوضچه اجرا شده و یا در دست اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • پرونده اَبرچالش گیلان در انتظار ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • تخصیص ۱.۷ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاها در سال جاری
  • تخصیص ۱.۷ میلیارد دلار ارز در سال جاری
  • ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور تخصیص می‌یابد