Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:49:29 GMT

جریمه‌های مالی برای نساجی و نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۶۰۳

جریمه‌های مالی برای نساجی و نفت مسجدسلیمان

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش  "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و پرتاب اشیا توسط آنان رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد برگزار و از سوی تماشاگران این تیم تخلفاتی مبنی بر شعارهای موهن و پرتاب اشیا توسط آنان  و همچنین سوء رفتار تیمی رخ داد.  این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا در خصوص استفاده تماشاگران منتسب باشگاه نفت مسجد سلیمان در استفاده از وسایل صوتی غیر متعارف نیز هستند، مستند بر بند 6 ماده 86 انضباطی کمیته به اخطار و تذکر این باشگاه جهت جلوگیری از تکرار موضوع اتخاذ تصمیم می نماید.


فرزاد جعفری، بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به داور پس از اخراج زمین، به یک جلسه  از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


کلیه آرای فوق قطعی است.

نساجی مازندران کمیته انضباطی نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران کمیته انضباطی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد