Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:14:22 GMT

سامانه ناپایدار جوی وارد هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۶۸۴

سامانه ناپایدار جوی وارد هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تقویت و نفوذ سامانه ناپایدار جوی بر روی نیمه جنوبی کشور از امروز سه شنبه تا روز پنج شنبه سبب ناپایداری جوی و دریایی در این استان خواهد شد.

جتبی حمزه نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه ناپایدار جوی به صورت افزایش و گذر ابر، افزایش لحظه ای سرعت باد همراه با گرد و غبار، رگبار باران و رعد و برق در مناطق مرکزی و شرقی هرمزگان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در این مدت افزایش سرعت بادهای غربی تا شمال غربی سبب مواج شدن خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: سرعت وزش باد در این مدت به 40 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج نیز به یک و نیم متر می‌ رسد.
حمزه نژاد گفت: توصیه می شودطی این مدت تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها صورت گیرد.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي پيش بيني هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا انتهای هفته در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات غبار محلی و روند افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز سه شنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق در بعضی ساعات و چهارشنبه و پنج شنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با گاهی افزایش غبار است و برای روز جمعه نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6079565

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود