Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:25:41 GMT

خداحافظی مهاجم افسانه‌ای استرالیا از بازی‌های ملی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۷۰۹

خداحافظی مهاجم افسانه‌ای استرالیا از بازی‌های ملی

تیم ملی فوتبال استرالیا موفق شد در بازی خداحافظی تیم کیهیل با ۳ گل لبنان را شکست دهد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی در قاره آسیا قبل از جام ملت‌ها، تیم ملی استرالیا در بازی خداحافظی تیم کیهیل به مصاف لبنان رفت و با ۳ گل توانست به برتری برسد.

 

بویل دو بار و متئو لکی برای استرالیا گلزنی کردند تا بعد از تساوی یک بر یک کانگوروها برابر کره جنوبی، دومین دیدار دوستانه زردپوشان با برد همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم کیهیل برای ۱۰۸ و آخرین بار از دقیقه ۸۲ برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

تیم ملی فوتبال استرالیا مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در این دوره با تیم‌های سوریه، فلسطین و اردن هم‌گروه شده است و در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با اردن بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

استرالیا در ثانیه‌های پایانی از شکست خانگی برابر کره گریخت +فیلم منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف تیم کیهیل تیم ملی استرالیا خداحافظی فوتبال لبنان مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا در نیم فصل دوم و بعد از جذب محمد خدابنده‌لو غالبا این بازیکن را به جای سروش رفیعی به بازی می‌فرستاد اما در آبادان تغییر رویه داد.

در شرایطی که با مصدومیت زودهنگام و تعویض عالیشاه در همان ده دقیقه ابتدایی بازی روند تعویض‌های اوسمار در نیمه دوم تغییر کرد دقیقه 75 هم ترابی برخلاف همیشه تعویض نشد و اورونوف و آل‌کثیر از زمین بیرون رفتند تا خدابنده‌لو و بابایی جای این دو نفر را بگیرند.
با حضور خدابنده‌لو ماندن سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس، در 20 دقیقه پایانی مسابقه (با احتساب وقت‌های تلف شده) سروش و ریگی کنار هم ماندند، وحید امیری به پست هافبک راست رفت، ترابی در جناح چپ بازی کرد تا اینکه صادقی جای او را گرفت و ابوالفضل بابایی هم مهاجم نوک شد.

در این ترکیب محمد خدابنده‌لو برای نخستین‌بار یک پله جلوتر و در پست هافبک آزاد پشت مهاجم نوک بازی کرد تا تجربه تازه‌ای در ترکیب تیمش داشته باشد. البته با توجه به شرایط مسابقه و اینکه پرسپولیس با سه گل از میزبانش جلو افتاده و نیازی به گل‌های بیشتر نداشت خدابنده‌لو مثل بیشتر بازیکنان فاز حمله پرسپولیس بیشتر در صدد کنترل توپ و چرخاندن آن در زمین حریف برآمد و در این کار نیز موفق بود.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • اولین گل گری کیهیل در لیگ برتر انگلیس (17 آوریل، 2006) / فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟