Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که باند امداد و نجات که در فردوس ساخته شده تنها به عنوان باند امداد و نجات منحصر به زمان حادثه نباشد و در همه زمان‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خاورستان در خصوص راه‌اندازی فرودگاه در شهرستان فردوس، اظهار کرد: فرودگاه یک مکان لوکس نیست و در هر نقطه‌ای از استان که ایجاد شود موتور توسعه خواهد بود و می‌تواند کمک بسیاری به توسعه استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که فرودگاه یک زیرساخت است، گفت: یک باند امداد و نجات در فردوس ساخته شده و بیش از 25 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و کارهای مختلفی در آن شکل گرفته است.

 

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که این زیرساخت تنها به عنوان باند امداد و نجات منحصر به زمان حادثه نباشد و در همه زمان‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم.

 

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیتی که در شهرستان فردوس است در مواقع مختلف استفاده کرد چراکه سبب افزایش اشتغال، تولید ثروت و افزایش توسعه می‌شود.

 

وی ادامه داد: دنبال موقعیتی هستیم که ظرفیت موجود در این شهرستان را به فرصت توسعه تبدیل کنیم که این امر امکان‌پذیر است.

 

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی وجود دو فرودگاه طبس و بیرجند را از ظرفیت‌های استان دانست و گفت: ایجاد یک فرودگاه می‌تواند ظرفیت بیشتری را برای بهره‌گیری از پروازها فراهم کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت

 اسدالله عباسی با حضور در بین مردم شهرک گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) شفت با اشاره به حریق نیمه شب گذشته و سوختن حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت که عموما سازه‌های چوبی بودند افزود: تعدادی از این واحد‌ها بیمه می‌باشند وبخش زیادی از آنها بدون پوشش بیمه‌ای هستند.

وی به وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم و خسارت وارده گفت: فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان با حضور در بین مردم حادثه دیده وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان بررسی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه هلال احمر اسکان اضطراری، تامین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوار‌ها را آغاز کرده است افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه خواهد شد تصریح کرد: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحد‌های تجاری خسارت دیدگان این حادثه تامین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود