Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@19:58:55 GMT

کابوس بیل کلینتون با مستند بازگشت!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۷۵۰

کابوس بیل کلینتون با مستند بازگشت!

بر اساس یک مستند درباره ماجرای ارتباط مونیکا لوینسکی با بیل کلینتون در دهه 90 میلادی، این کارآموز جوان کاخ سفید در پی فاش شدن رابطه‌اش با رییس‌جمهوری پیشین آمریکا، از سوی اف‌بی‌آی مورد بازجویی قرار گرفته و اف‌بی‌آی او را تهدید کرده بود که علاوه بر خودش، مادرش را نیز بازداشت خواهد کرد.

 در قسمت جدید مستند «ماجرای کلینتون» که هر هفته از شبکه A&E پخش می‌شود، والدین مونیکا لوینسکی، کارآموز جوان کاخ سفید در دهه ۹۰ که ماجرای رابطه‌اش با بیل کلینتون، رییس‌جمهوری وقت، رسوایی بزرگی به بار آورد، در این مستند حاضر شده و برای نخستین بار درباره موضوع رابطه دخترشان با بیل کلینتون صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنارد لوینسکی و همسرش مارسیا، پدر و مادر مونیکا لوینسکی در اپیزود دوم این مستند گفتند، زمانی که دخترشان وارد دوره کارآموزی در کاخ سفید شد، بسیار هیجان‌زده بودند.

برنارد لوینسکی که پدرش از یهودیان آلمانی فراری به آمریکای مرکزی در زمان جنگ جهانی دوم بوده، گفت: من مهاجری بودم که از ال‌سالوادور به آمریکا آمده بودم و برایم بسیار فوق‌العاده و باور نکردنی بود که دخترم شروع به کار در کاخ سفید کرد.

با این حال، این دوره کارآموزی به زودی وارد روزهای تاریک خود شد؛ زمانی که مونیکا لوینسکی وارد رابطه‌ای با رییس‌جمهوری آمریکا شد و اف‌بی‌آی او را مجبور کرد که در روند تحقیقات درباره بیل کلینتون همکاری کند.

خود مونیکا لوینسکی فاش می‌کند که مقام‌های اف‌بی‌آی با تهدید کردن وی به مجازات مادرش، او را مجبور به همکاری کردند.

او در این مستند در حالی که اشک می‌ریزد، به یاد می‌آورد که چطور تیم کنت استار و مأموران فدرال گفتند که او و مادرش هر دو به خاطر دروغ گفتن درباره این رابطه با مجازات ۲۷ سال حبس روبه‌رو هستند.

مونیکا لوینسکی گفت: من در آن زمان مکررا درخواست می‌کردم که می‌خواهم با مادرم تماس بگیرم. آن‌ها به مدت ۱۲ ساعت از من در یکی از اتاق‌های هتل ریتز-کارلتون بازجویی کرده و دائماً به درخواستم پاسخ منفی می‌دادند. یکی از آن‌ها به من گفت: تو ۲۴ ساله هستی و نیازی نداری که به مادرت زنگ بزنی و باید تصمیم بگیری که می‌خواهی چکار کنی.

لوینسکی می‌گوید، در ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و به آن‌ها گفته است: شما باید بدانید من نمی‌خواهم همکاری کنم.

به گفته او، پس از آن افراد اف‌بی‌آی تصمیم گرفتند که هم او و هم خانواده‌اش را تهدید کنند.

لوینسکی ادامه می‌دهد: به من گفتند تو باید بدانی که ممکن است مادرت را به خاطر چیزهایی که گفتی، بازداشت و تحت پیگرد قرار دهیم.

لوینسکی به آن‌ها پاسخ داده که او حتما باید با کسی، چه مادرش و چه یک وکیل تماس بگیرد و بعداً موافقت کرده که اجازه دهد هنگام برقراری تماس، اف‌بی‌آی او را شنود کند.

او می‌گوید: آن افراد با خواسته‌اش موافقت کردند و او برای تماس تلفنی به یک باجه تلفن همگانی رفته و از آنجا با مادرش تماس گرفت.

به گفته مونیکا لوینسکی، مادرش در این تماس تلاش کرد تا او را آرام کند اما متوجه شد که وضعیت دختر او خوب نیست.

لوینسکی همچنین شرح داد که چگونه تصمیم گرفته به لیندا تریپ، زنی که بعدا دادستان ویژه را از موضوع رابطه بیل کلینتون با کارآموزش باخبر کرد، ‌اعتماد کرده و ماجرا را به او بگوید.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • کابوس...
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم