Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@05:53:41 GMT

رکورد منفی پرسپولیس شکسته شد؛ گلزنی پس از ۳۳۲ دقیقه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۸۱۷

به گزارش وانانیوز، 

پرسپولیس بعد از دقایق زیادی که از آخرین گلزنی‌اش می‌گذشت، موفق شد مقابل پیکان به گل رسیده تا این دقایق طولانی‌تر نشود. تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته نهم مقابل پیکان به میدان رفت و توانست در حالی که ابتدا با یک گل از حریف عقب افتاده بود، در نهایت با پیروزی دو بر یک این بازی را به سود خود خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان در دقیقه ۷۷ این بازی توسط کمال کامیابی نیا موفق به باز کردن دروازه حریف شدند و این در حالی بود که آنها قبل از این گل دقایق زیادی در دیدارهای گذشته شان توفیقی در گلزنی نداشتند.

آخرین بازی که سرخ پوشان موفق به گلزنی شده بودند به دقیقه ۱۵ دیدار این تیم مقابل سایپا در لیگ برتر باز می گشت. شاگردان برانکو بعد از آن دو بار مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند که در هیچ یک از این دو بازی نتوانستند گلزنی کنند. انتظار سرخ پوشان برای گلزنی تا دقیقه ۷۷ دیدار مقابل پیکان طول کشید تا این تیم بعد از ۳۳۲ دقیقه موفق به گلزنی شده باشد.

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان لیگ برتر فوتبال ایران جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898603

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد