Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@22:47:07 GMT

پرسش محمد مهاجری از عباسعلی کدخدایی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۸۲۴

خرداد: شاید این سوال از آقای کدخدایی پرسیدنی باشد که آیا اصولا هیچ فرضی برای تخلف اعضای محترم شورای نگهبان متصور هست؟
به گزارش خرداد، محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت:
۱- یک راننده می‌داند اگر بیش از سرعت مجاز براند، جریمه می‌شود. یک پزشک می‌داند اگر بر اثر بی‌دقتی داروی اشتباه تجویز کند، توسط سازمان نظام پزشکی یا دادگاه صالح مواخذه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک مهندس ناظر می‌داند، اگر چشمش را بر تخلفات ساختمانی ببندد، در معرض ابطال پروانه کارش قرار می‌گیرد.
یک معلم می‌داند اگر دانش‌آموزی را تنبیه بدنی کند باید پاسخگو باشد.
یک حسابدار می‌داند اگر سندسازی کند، پایش گیر است.
یک بقال می‌داند اگر گرانفروشی کند، دچار ماموران تعزیرات می‌شود.
یک پلیس می‌داند اگر بی‌جا تیراندازی کند باید جواب پس بدهد.
یک مدیر دولتی می‌داند اگر دست به رشوه و اختلاس و... بزند، بی‌آبرو می‌شود.
یک تاجر می‌داند اگر مالیاتش را نپردازد باید عواقب یک بدهکار مالیاتی را تحمل کند.
بقیه مشاغل هم همینجور.
۲- جناب آقای کدخدایی با اشاره به تصویری که نشان می‌دهد آیت‌الله جنتی، دبیر محترم شورای نگهبان در حال نوشتن رای از روی لیست یک جریان خاص است، گفته‌اند این کار اشکال ندارد. (واقعا هم اشکال ندارد؛ هر چند که شایسته بود کسی اسامی همین لیست را روی یک برگ کاغذ معمولی می‌نوشت و خدمت ایشان می‌داد تا این گونه شائبه‌ها هم شکل نگیرد) اما خود آقای کدخدایی از حمایت دو عضو شورای نگهبان در سال۸۸ از احمدی‌نژاد خبر داده و گفته است به آنها تذکر داده شده.
شاید این سوال از آقای کدخدایی پرسیدنی باشد که آیا مانند مثال‌هایی که درباره مشاغل مختلف در بالا آمد، آیا اصولا هیچ فرضی برای تخلف اعضای محترم شورای نگهبان متصور هست؟ مثلا این که دو عضو شورای نگهبان در سال ۸۸ از یک کاندیدا حمایت کرده‌اند تخلف هست یا نیست؟ این که بعضی اعضای محترم شورای نگهبان به دلیل حضور در یک تشکل سیاسی - روحانی مکررا از کاندیداهای خاص حمایت می‌کنند یا حتی در یک انتخابات به سود یک کاندیدا سخنرانی می‌کنند یا علیه کاندیدای دیگری حرف می‌زنند تخلف هست یا نه؟
اگر تخلف نیست پس بفرمایند شورای نگهبان کدام کار را بکند اسمش تخلف است؟ و پرسش بعد این که اگر تخلف صورت گرفت مرجع رسیدگی به آن کیست؟» برچسب ها: محمد مهاجری ، عباسعلی کدخدایی ، شورای نگهبان

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد مهاجری عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

وی گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227500 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند