Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در مسابقات پومسه قهرمانی جهان در چین تایپه اتفاق عجیبی برای تیم بانوان کشورمان رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چند روز پیش مسابقات پومسه قهرمانی جهان در کشور چین تایپه برگزار شد. کاروان کشورمان که در این مسابقات حضور داشت با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۷ برنز در مجموع زنان و مردان موفق شد عنوان چهارمی آوردگاه جهانی را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از قهرمانی تیم پومسه بانوان کشورمان در این مسابقات، هنگامی که تیم کشورمان روی سکو و منتظر پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی بود اتفاق عجیبی رخ داد. مسئولان این مسابقات در اقدامی عجیب سرود رژیم طاغوت را پخش کردند که این مسئله باعث تعجب ملی‌پوشان و اعضای تیم ملی شده بود.

به گزارش میزان، مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون تکواندو و کشور چین تایپه باید به جد پیگیر این قضیه باشند. دستگاه دیپلماسی هم باید به کمک مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو بیاید تا علت این اتفاق عجیب و نادر را از دستگاه دیپلماسی چین تایپه جویا شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو پومسه ایران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

ایران به‌عنوان میزبان رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه (KCAO) رسماً اعلام کرد که رقابت‌های قهرمانی آسیایی بزرگسالان 2024 به میزبانی ایران و در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

صدیقی نایب رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد

 

این رویداد معتبر ابتدا قرار بود در شهر بخارا و به میزبانی ازبکستان برگزار شود، اما با پیگیری‌های فدراسیون ووشو و رایزنی‌های لازم و بهره‌گیری از دیپلماسی مؤثر بین‌المللی مقرر شد که به‌عنوان رویداد رنکینگ جهانی IKA Ranking برای مسابقات سری حرفه‌ای جهانی WSP طی روزهای 22 لغایت 27 خرداد به میزبانی کشورمان برگزار شود.

همچنین قرار است در کنار مسابقات قهرمانی آسیا، کنگره مجمع عمومی و جلسه هیئت رئیسه KCA/DC Meeting، آزمون بین‌المللی داوری ستاره 1 و 2 IKA و سمینار مربیگری IKI/آزمون مجوز B نیز در ایران برگزار شود.

طبق پیش‌بینی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه، انتظار می‌رود ورزشکارانی از  20 کشور در دو بخش آقایان و خانم ها در این مسابقات حضور داشته باشند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این باره گفت: با درایت و حمایت وزیر ورزش همه مجوزهای لازم گرفته شده است و ما موافقت وزارت ورزش و جوانان را در برگزاری این رویداد داریم. برگزاری این مسابقات مطابق با قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا مهمان‌نوازی گرم ایرانیان را به همه شرکت‌کنندگان نشان بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • برگزاری جشن تجلیل از مقام آوران تکواندو استان سمنان در سال ۱۴۰۲
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • اسبقیان: ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است