Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:57:37 GMT

تحلیل فنی ملی پوشان ایران مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۱۱۶۸

تحلیل فنی ملی پوشان ایران مقابل ونزوئلا

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز(سه شنبه) چهارمین بازی تدارکاتی اش در مسیر آماده سازی خود برای جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات را مقابل تیم رده بیست و نهم رنکینگ فیفا یعنی ونزوئلا در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه قطر برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، احسان حاج صفی، وریا غفوری، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی ترابی و وحید امیری در بازی دوستانه قبلی تیم ملی با ترینیداد و توباگو در ترکیب ۱۱ نفره قرار گرفتند. حال با توجه به اینکه ونزوئلا، سخت ترین حریف ایران پیش از حضور در جام ملتها محسوب می شود و از طرفی کارلوس کی روش قصد دارد بیشتر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی را در این ۲ بازی ارزیابی کند به احتمال فراوان در ترکیب اصلی تیم ملی نسبت به بازی با شاگردان دنیس لاورنس شاهد تغییراتی اساسی خواهیم بود.

با توجه به قدرت ونزوئلا شانس علیرضا بیرانوند که با وجود عملکرد بی نظیر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی ۲۰۱۸ در کمال ناباوری بین ۳ گزینه نهایی کسب عنوان برترین بازیکن آسیا قرار نگرفت از امیر عابدزاده برای حراست از دروازه تیم ملی مقابل شاگردان رافائل دودامل بیشتر است و کی روش از دروازه بان ماریتیمو پرتغال در دیدارهای تدارکاتی بعدی تیم ملی که برابر حریفان آسیایی برگزار می شود استفاده می کند.

مجید حسینی و محمدرضا خانزاده برای حضور در مرکز خط دفاعی تیم ملی شانس بیشتری نسبت به چشمی و کنعانی زادگان خواهند داشت. حسینی این فصل ۹ بازی برای تیم ترابوزان اسپور در سوپرلیگ ترکیه انجام داده و یکی از نیروهای اصلی کی روش برای قرار گرفتن در خط دفاعی تیم ملی در جام ملتهای آسیا است چراکه عملکرد باثبات و مستحکمی در بازی های ملی داشته و حال فرصت دارد در ششمین بازی ملی خود مقابل تیمی از آمریکای جنوبی به میدان برود.

از طرفی محمدرضا خانزاده هم به دلیل اینکه دیدار با ونزوئلا در ورزشگاه تیم باشگاهی اش یعنی الاهلی برگزار می شود می تواند پس از مدت ها حضور روی نیمکت تیم ملی، در ترکیب اصلی قرار بگیرد. خانزاده با وجود قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی آخرین بار ۲۹ اردیبهشت و در جریان برتری یک بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان شانس بازی پیدا کرد. در کارنامه این مدافع ۲ بار حضور در جام جهانی و یک بار حضور در جام ملتهای آسیا به چشم می آید اما با این حال خانزاده تاکنون تنها ۱۱ بازی ملی انجام داده است.

رامین رضائیان که پس از رقابت های جام جهانی به دلیل بدون تیم بودن و اختصاصی تمرین کردن در ۳ بازی تدارکاتی اخیر یک دقیقه هم به میدان نرفته و حتی در اردوی قبلی نامش بین دعوت شدگان به تیم ملی هم دیده نمی شد، با توجه به پیوستن به تیم الشحانیه قطر می تواند به عنوان دفاع راست سی و سومین بازی ملی خود را برابر ونزوئلا انجام دهد به این شرط که کی روش قصدی برای حضور مجدد وریا غفوری در ترکیب اصلی یا استفاده از صادق محرمی، مدافع دیناموزاگرب که تاکنون ۱۰ بار در لیگ کرواسی بازی کرده است نداشته باشد.

احسان حاج صفی پس از علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام، سید جلال حسینی و آندرانیک تیموریان به هفتمین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل می شود که به رکورد ۱۰۰ بازی ملی می رسد. با این وجود احتمال دارد برخلاف بازی با بولیوی و ترینیداد و توباگو کی روش از میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی بهره بگیرد تا مدافع ۲۵ ساله تیم احمد گروژنی روسیه به رکورد ۲۳ بازی ملی برسد.

امید ابراهیمی هم پس از اینکه در بازی مقابل ترینیداد و توباگو به عنوان جانشین وحید امیری وارد بازی شد به احتمال فراوان با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی برابر ونزوئلا، سی و چهارمین بازی ملی اش را در ورزشگاه تیم خانگی خود یعنی الاهلی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر آمار ۱۱ بازی و ۳ گل را در آن ثبت کرده است انجام می دهد.

وحید امیری در بازی تدارکاتی قبلی تیم ملی به عنوان هافبک راست بازی کرد اما با توجه به آسیب دیدگی جزئی مهدی ترابی شاید در این بازی تغییر پست داده و در سمت چپ خط میانی تیم ملی به میدان برود تا از این طریق چهل و یکمین بازی ملی اش را هم تجربه کند. هافبک سابق پرسپولیس در فصل جاری فوتبال ترکیه ۹ بازی برای ترابوزان انجام داده و یک گل هم به ثمر برساند.

علی قلی زاده که در بازی با ترینیداد جای کریم‌انصاری فرد وارد بازی شد و در سومین تجربه ملی اش ۱۳ دقیقه بازی کرد، در تقابل با شاگردان رافائل دودامل به احتمال فراوان به عنوان وینگر سمت راست تیم کارلوس کی روش ایفای نقش خواهد کرد.

اشکان دژاگه و سامان قدوس، جدی ترین گزینه های سرمربی تیم ملی برای بازی به عنوان هافبک طراح در بازی با ونزوئلا هستند چراکه مسعود شجاعی در دیدار با ترینیداد نمایش قابل توجهی ارائه نکرد و به همین دلیل احتمال دارد کی روش در بازی با تیم سرسخت آمریکای جنوبی کاپیتان تیمش را در ترکیب قرار ندهد. البته از آنجایی که ستاره تیم آمیان فرانسه خیلی دیر به تمرینات اضافه شده و تنها یک جلسه با تیم ملی تمرین کرده است دژاگه شانس بیشتری برای کاپیتانی در بازی با ونزوئلا و انجام دادن چهل و همین بازی ملی اش دارد.

کریم انصاری فرد و کاوه رضایی در بازی با ترینیداد و توباگو به عنوان زوج خط حمله تیم ملی بازی کردند تا آزمون و طارمی شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در بازی امروز داشته باشند. سردار آزمون پس از بازگشت به تیم ملی در دیدار مقابل بولیوی نمایش درخشانی نداشت و می خواهد با حضور جلوی ونزوئلا تعداد گل های ملی اش را در سی و هشتمین بازی ملی خود به ۲۴ برساند.

مهدی طارمی دیگر ملی پوش ایرانی لیگ ستارگان قطر که در فصل جاری این رقابت ها برای الغرافه ۱۲ بازی انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است در بازی با ونزوئلا دیگر مهاجم تیم ملی ایران است.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران - ونزوئلا/ جدی‌ترین دیدار تدارکاتی شاگردان کی روش در مسیر جام ملت‌های آسیا

کی‌روش: در جام جهانی برای حفظ اعتبارمان بازی کردیم/ در جام ملت‌های آسیا آمده ایم تا قهرمان شویم انتهای پیام/   آشنایی فنی با شاگردان کی روش در آستانه دیدار مقابل ونزوئلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می‌ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • ممنون بایرلورکوزن، ممنون ژابی آلونسو / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس