Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج گفت: هر سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، حضور جوانان و بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب بیشتر شده است.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح سه شنبه ۲۹ آبان ماه در حاشیه تجمع اقشار مختلف بسیج در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام(ره) حقیقت همیشه جاوید انقلاب اسلامی است و این امام بزرگوار ما بود، که شجره طیبه بسیج را غرس کرد و شالوده آن را پایه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ۳ محور اصلی برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: محور اول تبیین نقش مقاومت در اقتدار ایران اسلامی است، باید نقش مقاومت و ایستادگی در تداوم انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین محور دوم را بررسی نقش جوانان در اقتدار انقلاب اسلامی و حفظ کشور، دانست و افزود: اهمیت حضور جوانان در عرصه های انقلاب اسلامی دائما در فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب نیز دیده می شود، ما این سوال را طرح کردیم، که  «یک جوان مومن انقلابی پای کار چگونه می‌تواند در حفظ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند و موثر باشد؟»

غیب پرور اضافه کرد: محور سوم برنامه ها این است، که بررسی کنیم، چگونگی می توانیم در شرایط جنگ اقتصادی از طریق تعامل و همکاری با دولت به کمک مردم بیاییم و فشار مشکلات وارد بر مردم را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور امروز بسیجیان در حرم مطهر امام خمینی(ره) چیست، نیز گفت: این حضور نشان داد، که بسیج نه تنها در این سال ها کمرنگ نشده که هر روز شاهد اعتلا و نقش آفرینی بیش از پیش بسیجیان در صحنه های انقلاب اسلامی هستیم، بسیج واقعا یک معجزه است و هرسال شاهد تقویت حضور بسیجیان در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب هستیم و این حضور پرشورتر از سال های گذشته است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این حضور به دلیل آن است، که بسیج ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد، این آرمان ها با فطرت جوان های ما منطبق است و به همین دلیل هرسال حضور بیش از پیش جوانان را شاهد هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بسیج رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌توان آن را«وعده صادق» نامید نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات مقتدرانه راهبردی، رژیم صهیونیستی را مورد حمله موشکی خود قرار دادند اظهار داشت: بی‌تردید این حمله موشکی نشان از اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی بوده که به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: دولت‌هایی که خود را برتر منطقه می‌دانستند و استکبار جهانی از آنها حمایت می‌کرد و رژیم صهیونیستی که خود را قلدر منطقه تصور کرده و گمان می‌کرد هر چه در منطقه بگوید و در کشورهای منطقه بخواهد انجام می‌دهد، اما در شب گذشته با یک عملیات پیچیده همه آن اقتدار پوشالی اسرائیل را درهم کوبید و توانست یک بار دیگر امید را در بین امت‌های مظلوم منطقه بیافریند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که از کیان ملت ایران اسلامی و تمامی امت اسلامی دفاع خواهم کرد و از سوی دیگر هر زمان ملت ایران بخواهد، همواره با پیروی از منویات رهبری آماده فداکاری بوده است و هر صحنه‌ای که لازم بوده حاضر بوده‌اند و با کمال اقتدار در مقابل استکبار مقاومت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حوزه مقاومت به اندازه‌ای گسترده شده است که نسخه رژیم پوشالی و جرثومه فساد و تباهی را در هم بپیچد و اقتدار امت اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیده است.

ماموستا کلشی‌نژاد با تقدیر از دلاورمردان و رزمندگانی که همواره برای پیشرفت و توسعه امت اسلامی در همه جای دنیا حاضر بوده و فداکاری کرده‌اند و اجازه نداده‌اند خون شهدا هدر برود و امت اسلامی مدیون خون شهدا است اظهار داشت: باید بر مادرانی که چنین سربازان و فرزندانی را با کمال صبر و مقاومت تربیت کرد‌ه‌اند که بتوانند برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و مردم مظلوم غزه در صحنه‌ها و سنگرهای مختلف تلاش کنند آفرین گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است