Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:40:17 GMT

سومین پل معلق اردبیل؛ در مرحله واگذاری زمین

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۱۱۹۷

سومین پل معلق اردبیل؛ در مرحله واگذاری زمین

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: احداث سومین پل معلق استان اردبیل در مرحله واگذاری زمین است.

به گزارش ایسنا، محمد رضا شایقی ظهر سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت احداث پل معلق در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال تصریح کرد: این پل به طول 450 متر از پروژه های شاخص سرمایه گذاری در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  

وی افزود: در نیمه نخست امسال موافقت اصولی این پروژه از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان صادر شده و بعد از واگذاری زمین عملیات احداث آغاز می شود. 

  

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: راه های دسترسی به این پروژه به طور کامل احداث شده و بعد از بهره برداری می توان شاهد توسعه گردشگری این منطقه بود. 

  

به گفته شایقی، با توجه به قرارگیری  خلخال در جنوب استان اردبیل برنامه‌های متعددی جهت توسعه گردشگری از جنوب استان اردبیل پیش بینی شده و پروژه‌هایی در دست اجرا و یا مطالعه است. 

  

او ادامه داد: از جمله پروژه‌های شاخص بام خلخال، تله سیژ اندبیل و تله کابین اندبیل است که بهره برداری از مجموع این پروژه‌ها می تواند خلخال را به قطب سوم گردشگری استان اردبیل تبدیل کند.   


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احداث پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مسئول اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این کتاب با نام "خط به خط چین دامنت شعر است " با حضور جمع کثیری از اصحاب قلم و اندیشه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از عروسک‌های «دادا و کاکا» در هرمزگان

امیر غنی زاده افزود: این مجموعه ی شعر سومین کتاب از مسلم محبی است که با استقبال شعر دوستان و اهالی ادب و سخنوری قرار گرفت.

وی گفت: محبی ، جوان اهل رضوان فین است که هم اکنون مسئولیت انجمن ادبی شعر ودریای هرمزگان را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان