Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@10:57:39 GMT

قوانین جاری کشور مربوط به شرایط تحریم نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۱۲۰۴

قوانین جاری کشور مربوط به شرایط تحریم نیست

پول‌نیوز - قوانین جاری کشور مربوط به شرایط تحریم نیست و نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تقی نتاج با اعلام مطلب فوق در برنامه تلویزیونی چوب خط که با موضوع مدیریت تحریم از برنامه افق پخش می شد، گفت: قوانین جاری کشور مربوط به شرایط گذشته است و حتی برخی قوانین و مقررات مربوط به شرایط عادی و طبیعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بانک قوامین افزود: این موضوع در اقتصاد مقاومتی در سال 1392 نیز مطرح شد و مقرر شد برخی قوانین و مقررات مورد بازنگری قرار بگیرد.

وی افزود این قوانین برای شرایط و زمانی که سایه تحریم بر اقتصاد کشور سنگینی نمی کرد تعریف شده بود و برای آن شرایط مفید بوده است. پس باید مجدداً با لحاظ کردن شرایط تحریم مورد بازنگری قرار گرفته و قوانینی متناسب با شرایط موجود وضع و اجرا کنیم. مدیرعامل بانک قوامین که به عنوان کارشناس مالی و بانکی در این نشست حاضر شده بود اضافه کرد:  این یکی از راه هایی است که می توانیم به وسیله آن تحریم را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد بازنگری قوانین مربوط به خصوصی سازی نظام بانکی از آن دسته قوانینی است که باید مورد بازنگری قرار گیرد چون بازخورد مناسبی از آن نصیب اقتصاد کشور ما نشده است.

دکتر تقی نتاج اضافه کرد : بازنگری قوانین مربوط به خصوصی سازی نظام بانکی به ما برای رسیدن به اهدافی که برای رسیدن به توسعه اقتصادی کشور طراحی کرده ایم کمک می کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین تحریم قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته
  • اکسیوس: آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا
  • آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند
  • اکسیوس : آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند