Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با حضور تولیدکنندگان محلی و خانگی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.در این نمایشگاه که از 29 آبان ماه تا 3 آذر ماه در مجموعه چهل سرای مصلی برپا شده است ، بیش از یکصد غرفه دار محصولات خودشان را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار سوغات و صنایع دستی که در نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان ها ارائه می شود، همچنین، محصولات استان های مختلف کشور از زیتون، انگور، خرما و انار و مشتقات این محصولات گرفته تا عسل، سوهان، نان های محلی، کشمش و ترشی جات مناطق و اقوام مختلف کشور عرضه می شود.

نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با هدف معرفی سوغات و صنایع دستی و محلی مناطق مختلف ایران، حمایت از کارگاه های کوچک محلی و خانگی و ترویج و الگوسازی در جهت توسعه فرهنگ استفاده از میوه های سالم برگزار می شود.

از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه که از 29 آبان تا 3 آذرماه در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) برپا شده است برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع آشنائی با تولید صنایع دستی و هنرهای اقوام مختلف کشور و استفاده از میوه و گیاهان طبی است. برپایی غرفه‌ای برای آموزش کاپ کیک انار و انجام فعالیت‌های هنری مرتبط نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه 5 روزه است.

گفتنی است در این نمایشگاه محصولات استان های فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان هایی چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان به نمایش گذاشته می شود .

محصولات عرضه شده در نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود.

نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان ها از 29 آبان تا 3 آذر ماه هر روز از ساعت 11 صبح تا 21 (9 شب) در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (۲۰۲۴ IRAN EXPO ) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، صمد یوسفی‌اصل رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان به‌عنوان کانون بخش‌ خصوصی استان به‌منظور معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های صادراتی زنجان، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO) که با هدف ترویج الگوی توسعه زنجیره ارزش کسب و کارهای تولیدی و خدماتی و با محوریت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.  

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران اکسپو 2024  که روزهای هشت تا 12 اردیبهشت سال جاری با حضور مدیران ارشد، صنعتگران و تجار و بازرگانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود یکی از مهمترین فرصت‌های پیش‌روی فضای اقتصادی کشور است تا با عرضه کردن محصولات صادرات غیرنفتی و معرفی زنجیره‌های ارزش صادرات‌محور ضمن ارائه مستقیم ظرفیت‌ها و چالش‌ها، اهمیت حضور خود در نقشه تجارت جهانی را نمایان کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: حوزه‌های تمرکز ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، تولیدات صنعتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی‌مهندسی و صنعت پتروشیمی است که اتاق بازرگانی زنجان نیز با اتکا بر رویکرد نمایشگاه، پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی، تلاش خواهد کرد با زبانی ساده و با الگوبرداری از ساختار اکسپوها، گذشته، حال و چشم‌اندازهای آینده ظرفیت‌های ذاتی و فضای اقتصادی استان را به نمایش بگذارد.

اتاق بازرگانی زنجان گفت: در این نمایشگاه که بیش از 2 هزار تاجر خارجی از آن بازدید می‌کنند، مساعی خود را متمرکز در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، نمایش محصولات زنجیره‌های ارزش استان، معرفی سبد صادرات غیرنفتی استان، میزان تعامل با بخش خصوصی(G2B)، فرصت‌سازی برای تعاملات با بخش خصوصی(B2B)، امضای تفاهنامه‌های تجاری، مذاکرات تجاری و ... خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار