Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی گفت: کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی که به یکی از کشور‌های همسایه متواری شده بود با تلاش پلیس بین الملل ناجا در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار "هادی شیرزاد" رئیس پلیس بین الملل ناجا، اظهارداشت: در پی اعلام مقام قضائی مبنی بر اینکه فردی پس از کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی، به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای این متهم درخواست صدور اعلان قرمز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از پیگیری‌های ویژه، اعلان قرمز متهم در کمتر از دو ساعت صادر و بلافاصله موضوع تحت تعقیب بودن وی به کلیه کشور‌های عضو اینترپل اعلام شد.

وی افزود: با تلاش پلیس بین الملل ناجا و همکاری خوب سازمان اینترپل، محل اختفای متهم در یکی از کشور‌های همسایه شناسایی و با تعامل پلیس آن کشور، متهم مزبور دستگیر شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا  گفت: مراحل استرداد متهم مزبور درحال پیگیری و مدارک مربوطه از طریق مبادی دیپلماتیک و قضائی در حال ارسال است.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس اینترپل دستگیری کلاهبردار اعلان قرمز اینترپل استرداد متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزمون سراسری دانشگاه‌های ترکیه برچیده می شود توصیه سازمان وظیفه عمومی به داوطلبان آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز