Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@06:48:38 GMT

دادخواست طلاق توافقی به شرط عدم انصراف ثبت می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۱۴۰۴

به گزارش ایرنا، دادگستری کل استان تهران امروز (سه شنبه) اعلام کرد: بر اساس توافق میان دادگستری کل استان تهران و اداره کل بهزیستی در خصوص اجرای مفاد ماده 25 قانون حمایت خانواده مصوب 1391 از اول آذر ثبت دادخواست طلاق توافقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فقط با تسلیم گواهی عدم انصراف از طلاق، صادر شده از سوی مراکز مشاوره خانواده بهزیستی به دفاتر فوق الذکر میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، متقاضیان از دو طریق می توانند اقدام کنند که روش اول به صورت مراجعه حضوری به مراکز مشاوره خانواده اداره بهزیستی بر اساس شهر، شهرستان یا بخش محل سکونت خود مطابق با جدول های اعلام شده است در روش غیرحضور متقاضیان در سامانه مداخله در بحران طلاق بهزیستی (سامانه تصمیم) ثبت نام می کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد

مهشید سلیمانی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک مرکز دولتی شیرخوارگاه در استان فعال است، گفت: هم اکنون ۱۰ کودک در این شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرکرد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

اختصاص سه میلیارد اعتبار ملی به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این کودکان شیرخوار بدون سرپرست هستند و تا مشخص نشدن وضعیت سرپرست این کودکان امکان واگذاری آنها به افراد وجود ندارد.

سلیمانی گفت: تعداد کودکان شیرخوار در این مرکز به دلیل واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی و همچنین واگذارشدن به خانواده خودشان متغییراست و تا مشخص نشدن شرایط حقوقی این کودکان امکان واگذاری به خانواده خودشان و یا خانواد‌های متقاضی فرزندخوانده وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • مراکز مشاوره اسلامی سماح گسترده‌تر می‌شوند
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم