Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@08:42:05 GMT

بحران در مدیریت بحران آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۱۴۱۶

بحران در مدیریت بحران آمریکا

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ دکتر مراد عنادی مجری کارشناس، سه شنبه ساعت 19 در میزبانی دکتر جهانبخش ایزدی کارشناس روابط بین‌الملل دکتر عباس کوچ‌نژاد کارشناس حقوق بین‌الملل به بررسی موضوع برنامه می پردازد.
شیوه مدیریت بحران‌ در امریکا از چالش‌های تکراری است که همواره انتقاداتی را به همراه داشته و این بار در آتش‌سوزی کالیفرنیا جدی‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری امریکا در سیاست فرار به جلو، شکست مدیریت بحران در مهار آتش‌ سوزی کالیفرنیا به «مدیریت افتضاح» جنگل‌ها نسبت داد و تهدید کرده بودجه فدرال کالیفرنیا را در بخش مدیریت جنگل‌ها قطع خواهد کرد.
مشابه این «مدیریت افتضاح» در حوادث مشابه دیگر نظیر طوفان و سیل، و بحران قانون آزادی سلاح هم روی داده و انتقاد عمومی از ناکارامدی سیستمی امریکا در مواجهه با بحران‎ها را در پی داشته است. به گونه‌ای که سالانه 35 هزار نفر در امریکا به دلیل تیراندازی مسلحانه جان خود را از دست می‌دهند. انتقاد از ناکارامدی سیستمی در امریکا در حوزه‌های دیگر اجتماعی، اقتصادی و سیاست خارجی هم جدی است، به گونه‌ای که برخی کارشناسان، از تزلزل در مدیریت بحران به عنوان یکی از عوامل افول قدرت امریکا در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی یاد می‌کنند.
در برنامه «رودررو» ی این هفته، به کنکاش و تحلیل بیشتر این موضوع می‌پردازیم.
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود

156 / 156 دکتر مراد عنادی کالیفرنیا دونالد ترامپ رو در رو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کالیفرنیا دونالد ترامپ رو در رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند