Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فرد مذکور پس از انتشار سگ آزاری در جراید و سایتهای مجازی با همکاری گروه مردم نهاد و طرفداران و دوستداران حیوانات شناسایی و به مراجع قضایی کوچصفهان معرفی شد.

 اصغر خودکار گفت: حکم محکومیت فردی که مبادرت به اعدام و حلق آوریز کردن یک قلاده سگ در بخش کوچصفهان رشت کرده بود، با رای شعبه سوم دادگاه عمومی کوچصفهان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد مذکور پس از انتشار سگ آزاری در جراید و سایتهای مجازی با همکاری گروه مردم نهاد و طرفداران و دوستداران حیوانات شناسایی و به مراجع قضایی کوچصفهان معرفی شد.

خودکار گفت: پس از سیر مراحل قانونی با رای ریاست شعبه سوم دادگاه عمومی کوچصفهان به 74 ضربه شلاق تعزیری درجه شش و نیز 6 ماه یادگیری شیوه ارتباط و برخورد با حیوانات خانگی و تربیت شده و سه ماه همکاری با شهرداری کوچصفهان با لباس مخصوص خدمات شهری در خصوص جمع آوری زباله های شهری محکوم شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود