Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سردار کریمی گفت: ساختمان‌های ساخته شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه که در تعهد بسیج استان مرکزی بوده در هفته بسیج تحویل مردم زلزله زده خواهد شد.

وی افزود: از هزارو ۸۰۰ واحد مسکن زلزله زده‌های کرمانشاه که بسیج متعهد شده ۲۷ واحد سهم سپاه استان مرکزی بوده و برای کسانی که زیر پوشش بهزیستی بودند به کمک مردم استان ساخته شده و در طول این هفته تکمیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کریمی با بیان اینکه از ۵۶ سوله صالحین و ۱۱ سالن نهم دی که قرار بود توسط سپاه استان مرکزی ساخته شود تا کنون ۳۸ واحد به بهره برداری رسیده گفت: مابقی این واحد‌ها که اغلب کاربری آن‌ها ورزشی هست و در موقع بحران و جشن‌ها و دیگر کار‌ها میتوان از ان‌ها استفاده کرد به بهره برداری می‌رسد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه افزود: مرکز جراحی محدود مجتمع درمانی ثار الله که تست برنامه‌های این مجتمع انجام شده هم در هفته بسیج فعالیت رسمی خود را شروع می‌کند و در خدمت مردم استان مرکزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج طرح‌های اردو‌های جهادی و محرومیت زدائی به بهره برداران تحویل خواهدشد گفت: در کنار این‌ها مسابقاتی را با حمایت مسئولان استان داریم که این جمعه در باشگاه هوانوردی و پیست موتور سواری دهکده مقاومت که هفته دفاع مقدس افتتاح کردیم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تحویل مسکن زلزله زده کرمانشاه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • گرامیداشت روز معلم
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود