Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرن داوودی ملی پوش بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی بسکتبال پیش از آغاز پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 ، گفت: باید بپذیریم که کار بسیار سختی در دو مسابقه پیش رو خواهیم داشت و باید با همه توان خود برای پیروزی به میدان برویم.

او با اشاره به اینکه فیلیپین و استرالیا هر دو تیم های قدرتمندی هستند که شکست دادن آن‌ها کار آسانی نیست، خاطر نشان کرد: این دو تیم برای رسیدن به جام جهانی با همه قدرت مقابل ایران قرار خواهند گرفت و از طرفی از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برند و این کار ما را سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران افزود: تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی پیگیری می‌شود. بازیکنان اکثرا در لیگ به شرایط ایده آل بدنی رسیده اند و خوشبختانه نیازی به بدنسازی سخت نداریم و بیشتر روی رفع نقاط ضعف و قوت تمرکز می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده به ایده آل ترین شرایط ممکن دست پیدا کنیم.

داوودی در ادامه گفت: تیم ملی بسکتبال در دو بازی پیش رو به دلیل برخی مسائل برخی از بازیکنان را در اختیار ندارد و این موضوع شاید کار را سخت تر کند اما باید به این نکته توجه داشت که جوانانی که در اردوی فعلی حضور دارند سرشار از انگیزه هستند و این انگیزه بالا قطعا برای ارائه بهترین بازی به آن ها کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: ما هنوز چهار بازی پش رو داریم که دو بازی آن خانگی است. هر بازی برای ما حکم یک قدم نزدیک یا دور شدن به جام جهانی را دارد. باید همه تمرکز روی مسائل فنی باشد و اجازه ندهیم حواشی غیر فنی تیم را در این مقطع حساس وارد حاشیه کند.

بیشتر بخوانید:

تمرین تیم ملی بسکتبال

بسکتبالیست‌های اعزامی به انتخابی جام جهانی چین معرفی شدند

انتهای پیام/

اظهارات آرن داوودی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر

تیم های مهمان بالاخره خودی نشان دادند و امروز شاهد شکست دو تیم میزبان بودیم. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 3 بازی در پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی حساس رقم خورد. 

مینه سوتا تیمبروولوز 105-93 فینیکس سانز (2-0 به سود تیمبروولوز)

جیدن مک دنیلز احتمالا بهترین بازی دوران حرفه ای خودش را انجام داد تا تیمبروولوز یک مشت دیگر به سانز بزند. مک دنیلز بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در پلی آف را با 25 امتیاز ثبت کرد و هنگامی که بازیکنان سانز را دفاع می کرد، فیلدگل آنها را به زیر 30 درصد رساند. تیمبروولوز نشان داد که برای بردن سانز به عملکرد همیشه عالی آنتونی ادواردز نیاز ندارد؛ انت تنها 15 امتیاز کسب کرد و گرگ ها با درخشش 18 امتیازی مایک کانلی و رودی گوبر، به فینیکس اجازه خودنمایی ندادند. مینه سوتا برای دومین بار در تاریخ فرنچایز خودش با نتیجه 0-2 در یک سری پیش افتاده است و با دست پر برای بازی های سوم و چهارم به فینیکس سفر می کند. بیگ تری سانز در این بازی 18 از 45 شوت زد! 

میلواکی باکس 108-125 ایندیانا پیسرز (1-1 مساوی)

پاسکال سیاکام به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمی که در پلی آف بی تجربه است، دارد به بهترین شکل ممکن کار خودش را انجام می دهد و به پیسرز کمک می کند. ستاره سابق رپترز در خانه میلواکی باکس بهترین بازیکن زمین بود و 37 امتیاز گرفت. دیمین لیلرد در این بازی هم نیمه اول فوق العاده ای داشت (26 امتیاز از 34 امتیاز) اما این بار ایندیانا پیسرز بازی را به سود خودش تمام کرد. پیسرز با روحیه و شرایطی عالی، آماده میزبانی از باکس در ایندیانا می شود. یانیس آنتتوکومپو در این بازی هم به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. 

دیمین لیلرد در نیمه اول های پلی آف امسال 61 امتیاز گرفته و در نیمه دوم ها، تنها 8 امتیاز!  بهترین عملکرد امتیازآوری این فصل در پلی آف، 37 و 36 امتیاز بوده که هر دو به پاسکال سیاکام اختصاص دارد.  سیاکام اولین بازیکن از زمان ویلت چمبرلین است که پلی آف را با دو بازی 35/10 متوالی شروع می کند. 

لس آنجلس کلیپرز 93-96 دالاس موریکس (1-1 مساوی)

4 بازیکن در ترکیب کلیپرز هستند که اگر همین امروز بازنشسته شوند هم به تالار مشاهیر بسکتبال می روند، با این حال ستاره جوانی در تیم دالاس موریکس بازی می کند که هیچ وقت جلوی کلیپرز پا پس نمی کشد و امروز هم همین گونه بود. 

لوکا دانچیچ و کایری اروینگ این بار از همان ابتدا خوب بودند تا مانند بازی اول، آن اختلاف عجیب و غریب ایجاد نشود. همین شد که حتی با وجود ران خوب کلیپرز در کوارتر سوم، موریکس موفق شد ورق را به سود خودش برگرداند. کوای لنرد در این بازی به میادین برگشت اما عملکرد جالبی نداشت. موریکس به سری برگشت و حالا آماده می شود تا در خانه، بازی های سوم و چهارم را مقابل کلیپرز برگزار کند. 

لوکا دانچیچ کارش را با آمار 32/6/9 به پایان رساند، تا این لحظه از دوران حرفه ای او، تنها مایکل جردن آمار میانگین امتیاز بهتری در پلی آف دارد!  لوکا در 30 بازی پلی آف اول دوران حرفه ای خودش، آمار میانگین 32.5/9.3/7.8 ثبت کرده است، این استت لاین برای لبران جیمز 27.6/8.2/7.1 است.  از عملکرد پی جی واشینگتن غافل نشوید؛ موریکس برخلاف بازی اول آپشن سوم حمله داشت و پی جی 18/6 روی فیلدگل 50% ثبت کرد. 

براکت پلی آف 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال