Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر ابراهیم شکوری، مسئول کل برگزاری المپیاد فوتبال و فوتسال دختران و پسران گفت: المپیاد فوتسال دختران به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در رده سنی زیر 14 سال و زیر 13 سال از 30 آبانماه تا 4 آذرماه با حضور کلیه استانها برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: المپیاد فوتسال پسران به میزبانی استان همدان و از 4 تا 9 آذرماه برگزار خواهد شد.

دکتر شکوری ادامه داد: هدف از برگزاری این المیپاد کشف استعدادها  است تا بتوانیم با پرورش نخبگان آینده فوتسال ایران را تامین کنیم.

وی در پایان گفت: صبح امروز نیز با حضور در سازمان لیگ فوتسال جلسه ای را تشکیل و آخرین موارد مربوط به برگزاری این المپیاد را که با همکاری فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و هیاتهای فوتبال است، بررسی کردیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان فوتبال فوتسال نخبگان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادمه برگزاری رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در اردن نمایندگان کشورمان در سومین روز بازی ها به مصاف نمایندگان کشور میزبان رفتند.

در دیدارهای انفرادی و دونفره بخش پسران، آراد زینلی با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶ از سد حریف خود عبور کرد و در دومین مسابقه انفرادی امیرکسری رنجبر با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مقابل دیگر نماینده اردن به پیروزی رسید. در بخش دونفره تیم ایران با ترکیب رنجبر و زینلی با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ رقیب خود را شکست دادند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نمایندگان نوجوان کشورمان به پایان برسد. به این ترتیب پسران کشورمان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی امروز به مصاف عربستان می‌روند که در صورت برتری در این دیدار شاگردان امیرحسین اسفندیاری راهی فینال می‌شوند.

در بخش دختران و در رقابت انفرادی اول، شایلین ظفریکانی با نتیجه ۰-۶ و ۴-۶ حریف خود را برد و در دومین مسابقه انفرادی، لاوین حکیمی با نتیجه ۶-۷ و ۴-۶ مقابل رقیب خود شکست را پذیرا شد. دربخش دو نفره تیم ایران با ترکیب شایلین ظفریکانی و لاوین حکیمی به میدان رفت و موفق شد با برتری ۶ بر یک و ۶ بر ۲ این بازی را به سود خود خاتمه دهد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم دختران ایران به پایان برسد. تیم دختران کشورمان امروز و در آخرین بازی خود رو در روی لبنان قرار خواهد گرفت که در صورت برتری عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب خواهد کرد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافته‌اند. سرپرستی این تیم بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6088872 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه