Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش در ورزشگاه شهید کاظمی درباره با برد تیمش در بازی روز گذشته اظهار کرد:از مربیان ایرانی و بزرگان فوتبال ایران همچون مهدوی کیا ، میانوند و علی کریمی و هاشمیان  تشکر می کنم که به تیم پرسپولیس به دلیل کسب موفقیت هایش تبریک گفته اند.خیلی از مربیان ایرانی نیز به ما تبریک گفتند من نیز می گویم هر موفقیت  برای یک تیم ایران ، موفقیت برای کل ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ادامه داد:من خوشحالم که دیروز توانستیم در شرایطی سخت تیم فوتبال پیکان را شکست دهیم.پیکان تیم خوب و با کیفیتی است و همکار من ، مجید جلالی تیم خوبی را به مصاف ما آورده بود.همچنین هر دیداری پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا آن هم در شرایطی که ما در حال استراحت تیمی بودیم ، برای ما سخت خواهد بود.ما برای دیدار براب پیکان تنها یک روز وقت داشتیم خود را آماده رقابت کنیم در حالی که هر تیمی بی شک به زمان بیشتر از یک روز نیاز خواهد داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود:به بازیکنانم نیز تبریک می گویم که توانستد با شوق فراوان و در حالی که رمقی برایشان باقی نمانده بود توانستند بازی را ببرند.

داوری به نفع پیکان سوت زد

برانکو درباره با عملکرد داوری دیدار تیمش برابر پیکان گفت:من فیلم دیدار دیروز تیمم برابر تیم پیکان را دیدم و می توانم بگویم داوری به نفع تیم پرسپولیس سوت زد.در مدتی که من سرمربی تیم پرسپولیس هستم داوران حتی یک اوت هم به ما هدیه نکرده اند و حتی 3 آفساید را داوری در این دیدار به اشتباه لحاظ نکرد و برای مثال خطایی را که روی عالیشاه گرفتند ما از 15 متر عقب تر شروع به دیدار کردیم.داوران باید دیدار را به خوبی نگاه کرده و بعد از آن به خوبی تصمیم گیری کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:ما چیز خاصی از داوری نمی خواهیم و آن ها تنها باید عملکرد خوبی را داشته باشند.در دیدار تیمم برابر سایپا نیز به دلیل اشتباهات داوری ما از روی نقطه آفساید گل خوردیم .

10 بازیکن سایپا باید مادام العمر از فوتبال محروم می شدند

برانکو درباره با رای کمیته انضباطی درباره با دیدار تیم پرسپولیس و سایپا گفت: نمی دانم بازیکنانم چه کاری را انجام داده اند که چنین نظری را اعلام کرده اند .اگر قرار به محرومیت و اعلام رای باشد 10 بازیکن سایپا به دلیل کار های زشتشان باید به صورت مادام العمر از فوتبال محروم شوند.بازی کنان من کاری را انجام نداده اند و تنها اجازه نداده اند که کسی آن ها کتک زده و به آن ها اهانت کند.بازیکنان پرسپولیس حتی نباید جریمه می شدند و من دلیل این جریمه شدن بازیکنانم را نمی دانم .

برابر تراکتور دربی بزرگی را برگزار خواهیم کرد

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد:برابر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز دربی بزرگی را برگزار خواهیم کرد.تیم های تراکتور ، استقلال و سپاهان جزو حریفان اصلی ما هستند و من نیز به واسطه این دیدار مهم امیدوارم هواداران فراوانی به ورزشگاه آزادی بیایند.همچنین امیدوارم ملی پوشان کشورمان به تیم بازگشته ما بتوانیم دیدار خوبی را برابر حریفمان برگزار کنیم.

برانکو در ادامه افزود: تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بازیکنان بزرگی که هر کدام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بوده اند به تازگی جذب کرده است و تبدیل به یک تیم قدرتمند شده اند و همین موضوع دیدارمان برابر تراکتور سازی را سخت خواهد کرد.

تنها برای کمک به پرسپولیس آمده ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره با کامبک های تاریخی تیمش برابر تیم های بزرگ و همچنین تیم پیکان گفت:من برای کمک در پرسپولیس حضور یافته ام و بازیکنان و هواداران پرسپولیس استحقاق بردهای کسب شده را دارند.خودتان شاهد آن هستید که به چه اندازه ذهن بازیکنان تیم پرسپولیس ثبات داشت و به دنبال این موضوع توانستند برد های بزرگی را کسب کنند.ما به عنوان کادر فنی تیم پرسپولیس در تلاش خواهیم بود تا تنها آن ها را آماده کنیم.

برانکو ادامه داد:خیلی سخت بود تا بازیکنان تیم پرسپولیس را در زمان استراحتشان برای یک دیدار مهم برابر پیکان آن هم در شرایط استراحت بازیکنان آماده کنیم.سال گذشته پیکان توانست ما را شکست دهد ولی امسال ما در حالی که نسبت به سال گذشته تضعیف شده بودیم توانستیم آن ها شکست داده و به پیروزی دست یابیم.

نمی دانم که گرشاسبی می ماند یا می رود

برانکو ایوانکوویچ در باره ماندن یا نمادن گرشاسبی در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اطلاعی ندارم که گرشاسبی می ماند یا می رود. من این صحبت ها را خیلی وقت است که شنیده ام و از قانون اطلاعی ندارم که او می ماند یا می رود. متاسفانه در همه ی باشگاه ها خیلی زود به زود تغییرات رخ می دهد. گرشاسبی تاکنون به خوبی به وظایفش عمل کرده و همه ی امور را در دست گرفته است اما همان طور که گفتم نمی توان درباره ماندن یا رفتن او نظری دهم چون واقعا اطلاعی در این باره ندارم.

استقلال،پرسپولیس،تراکتورسازی و سپاهان باشگاه های بزرگی هستند و نمی توانند وابسته به یک فرد، مربی یا بازیکن خاصی باشند و همان طور که می دانید بازیکنان زیادی را از دست دادیم اما همچنان قهرمان هستیم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده ایم.

هدفمان کسب بیشترین بردها و عناوین قهرمانی است

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس درباره همکاری با مدیران مختلف در این باشگاه و نگرانی های هواداران از ماندن یا رفتن خودش اظهار کرد: ما همیشه اول کار گفته ایم که هدفمان چیست و چه کار و فلسفه ای داریم و برایم فرقی نمی کند که مدیرعامل یا بازیکن چه کسی باشد. هدفمان کسب بیشترین برد ها، جنگیدن برای کسب عناوین قهرمانی و توانستیم این کار را برای هواداران پر شورمان به انجام رسانده ایم. 40 میلیون نفر پشت ما ایستاده اند و پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است.

افتخار می کنم که به نیمه نهایی و فینال آسیا صعود کرده ایم

برانکو در پاسخ به این سوال که یک عنوان قهرمانی در آسیا به این تیم بدهکار است و در این تیم می ماند بیان کرد: هیچ وقت نمی شود قول قهرمانی داد. من افتخار می کنم که به نیمه نهایی و فینال صعود کردیم و فاصله کمی تا قهرمانی داشتیم و افتخار می کنم مراسم ورزشی زیبایی را که هرگز در آسیا رخ نداده است را به وجود آوردیم و پرسپولیس فوتبال را به بهترین نحو به کل دنیا نشان داد و هوادارانمان جوانمردانه تشویق کردند و کوچکترین مشکلی به وجود نیامد و حتی وقتی که باختیم بسیار حرفه ای با ما برخورد کردند و همه از این اتفاق لذت بردند.

بیشتر بخوانید:

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / بلند پروازی هایمان را از کسی پنهان نمی‌کنیم 

کامیابی نیا: خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز مقابل پیکان را بگیریم

عاليشاه: بازی خوبی مقابل پیکان به نمایش گذاشتیم

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ارسلان مطهری لیگ بیست‌وسوم را خوب شروع کرد؛ با یک‌گل و یک ‌پاس گل برابر نفت آبادان. او تا هفته سوم هم در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت، اما به‌تدریج تبدیل به بازیکن تعویضی شد و بعد هم ناگهان سر از سکوها درآورد. از یک‌جا به بعد شایعه اختلاف جواد نکونام با این مهاجم سر زبان‌ها افتاد و حتی بعد از بازگشایی تمرینات استقلال برای نیم‌فصل دوم، ویدئویی از کم‌محلی سرمربی آبی‌ها به مطهری در فضای مجازی پربازدید شد. همه اینها دست به‌دست هم داد تا در نهایت ارسلان چاره‌ای جز جدایی پیش روی خود نبیند. بر همین اساس هم او راهی تراکتور شد؛ باشگاهی که به‌نظر می‌رسد اولویتش در این سال‌ها جذب خروجی‌های پرسپولیس و استقلال بوده است! با این حال این انتقال هم کمک چندانی به تغییر شرایط مطهری نکرد، چرا که این بازیکن هم‌اکنون یک نیمکت‌نشین بی‌اثر در تیم تبریزی به شمار می‌آید.

مطهری اولین‌بار در هفته نوزدهم ۱۰‌دقیقه برای تراکتور در مقابل مس رفسنجان بازی کرد، هفته بعد برابر هوادار سهم او فقط ۴‌دقیقه بازی بود. پس از آن ارسلان ۲‌بازی پیاپی مقابل شمس‌آذر و سپاهان روی نیمکت نشست و بالاخره مقابل آلومینیوم اراک ۳۵‌دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد. نمایش بی‌اثر مطهری باعث شد او مقابل ذوب‌آهن ۹۰‌دقیقه کامل روی نیمکت بنشیند و حتی گل‌های پیاپی دریافتی تیمش هم تغییری درنظر پاکو خمس به‌وجود نیاورد. با خروج مربی اسپانیایی، مطهری در بازی با نساجی هم در ۲۰‌دقیقه پایانی به میدان رفت که نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. به این ترتیب او تاکنون مجموعا ۶۹‌دقیقه برای تراکتور بازی کرده که هیچ ثمری برای این تیم نداشته است.

شاید هفته اول که مطهری برابر نفت آبادان گل زد و پاس‌گل داد، به ذهن احدالناسی خطور نمی‌کرد که قرار است تا این مقطع از فصل، آمار او در همین مقدار باقی بماند، اما حالا چنین اتفاقی رخ داده. آیا در مورد این بازیکن حق با جواد نکونام یا حتی پیش‌تر ریکاردو ساپینتو بوده است؟ آیا مطهری ۳۱‌ساله به پایان زودرس دوران اوجش رسیده است؟

کد خبر 846564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت