Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:37:59 GMT

بازی با ایران بدترین خاطره ستاره مراکش

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۴۵

بازی با ایران بدترین خاطره ستاره مراکش

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی بن  عطیه مدافع وستاره ملی پوش مراکشی یوونتوس در تازه ترین اظهار نظر خود عنوان کرد چه در بازی های ملی با مراکش وچه در بازی های باشگاهی با یوونتوس همیشه افتخارات بزرگی را کسب کرده است  وهیچ گاه به مانند شکست لحظات پایانی برابر ایران در جام جهانی2018 مایوس نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن عطیه ادامه داد: شکست برابر ملی پوشان ایرانی در رقابت های جام جهانی روسیه بدترین خاطره وی بوده وبه خصوص این که این باخت در لحظات پایانی وبا گل به خودی حاصل آمده روحیه وی را برای چند روز تحت تاثی قرار داد.

او خاطرنشان کرد: در برابر ایرانی ها مسستحق باخت نبودیم وهمه فوتبالدوستان دیدند که چگونه ملی پوشان اسپانیا در برابر ملی پوشان مراکشی حرفی برای گفتن نداشتند .

بیشتربخوانید:

میلان 0 - یوونتوس 2/پیروزی بیانکونری در شب کابوس وار ال پیپیتا مقابل تیم سابقش
فیفا، بازی ایران - مراکش را فینال واقعی دانست + ترکیب احتمالی دو تیم
روزنامه مارکا ترکیب احتمالی ایران و مراکش را اعلام کرد

انتهای پیام/

تلخ ترین خاطره بن عطیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!