Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@02:30:12 GMT

پیروزی به انسجام و وحدت بستگی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۶۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور دراین مراسم با قدردانی از خدمات استاندار پیشین همدان گفت : دوران مسئولیت موقت است و آنچه ماندنی است خدمت به خدا وخلق خداست .

دکتر ذوالفقاری گفت : تفرقه سرآغاز شکست است ، البته حق پیروز است اما پیروزی اهل حق به انسجام و وحدت آنها بستگی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتقاد از اینکه متاسفانه وقت کشور بیشتر صرف جلسه می شود که این مطلوب نیست افزود : در شرایط کنونی باید طوری کار کنیم که فرهنگ ،امنیت واقتصاد کشور را ارتقاء دهیم. 

این مقام مسئول با بیان اینکه همه باید مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند گفت : امروز هیچ کس خود را مسئول نمی داند واگر خطایی رخ بدهد کسی پاسخگو نیست چرا که چند نهاد وظایف موازی دارند و اینگونه افراد از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند .

معاون وزیر کشور با اشاره به امنیت حاکم در کشور ادامه داد : امروز رضایتمندی مردم مهمترین مسئله است ودر حال حاضر۹۰ درصد وقت ما به مسائل اجتماعی ،اقتصادی وفرهنگی می گذرد و مساله امنیتی به شکر خداوند متعال کمتر داریم .

در این مراسم آیت ا... محمدی ، نماینده ولی فقیه در استان هم با قدردانی از خدمات مدیران خدوم کشور گفت : نظام جمهوری اسلامی یکپارچه است وتلاشهای نهاد های مختلف در سایه وحدت به سرانجام می رسد .

دکتر مفتح ، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس نیز گفت : آقای نیکبخت از ۲۳ بهمن ۵۷ تاکنون عهده دار مسئولیت شدند و هرجا که رفتند دلسوزانه و با صداقت کار کردند .

این نماینده مجلس افزود : استان همدان در سالهای اخیر ارتقای خوبی داشته است و امیدواریم با انتخاب آقای شاهرخی در مسیر توسعه و رونق بیش از گذشته شتاب گیرد .

او تصریح کرد: استفاده از مدیران توانمند ، توزیع عادلانه بودجه واعتبار واهمیت دادن به مزیتهای نسبی استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد .

آقای حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان وفامنین هم از آقای نیکبخت به عنوان فردی کار بلد یاد کرد وگفت : رایزنی های فعالانه وکارگشا ی ایشان فضای استان را خوب ومناسب رشد وتوسعه کرد وما الحمدالله تنشی نداریم .

این نماینده مجلس افزود : امروز همدان روبه رشد وتوسعه است ودر کشور الگوی موفق گردشگری محسوب می شود البته نقد هم داریم اما کار به پایان رسیده وجای طرح آنها نیست .

او گفت : آقای شاهرخی خوش فکر،  معتدل ومصمم است وبه خوبی قادر است وضعیت استان را بیش از گذشته ارتقاء دهد .

آقای نیکبخت نیز با کسب حلالیت از مردم همدان گفت : من در حد توانم کار کردم وخوشحالم که با نیت خیر وارد عرصه مدیریتی شدم .

استاندار سابق همدان افزود : استان همدان در گذشته اسیر اختلافات بود وراه بجایی نمی برد اما به همت نمایندگان مجلس وهمه مدیران دلسوز استان اکنون به یکی از ۵ استان برتر کشور به لحاظ کاهش بیکاری رسیده است .

وی ادامه داد :  برای بهبود وضعیت استان دستکم ۴۳۰ جلسه با رئیس جمهور ، وزرا ، مدیران ارشد کشوری ونمایندگان مجلس داشتیم تا به این موقعیت رسیدیم .

آقای نیکبخت تصریح کرد : تاکنون بیش از ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید پرداخت شده است و۳۸ هزار شغل در سامانه رصد در سال گذشته ثبت شده است وما اکنون با درصد بیکاری حدود ۶ درصد از جمله استانهای بامشارکت اجتماعی وتوسعه بالا هستیم .

او از مردم خواست با پروازهای فرودگاه همدان جابجا شوند تا این فرودگاه که ۴۰ میلیارد تومان هزینه توسعه ونوسازی آن بوده تعطیل نشود .

استاندار سابق همچنین گفت: ۶۱۰ پروژه دولتی راهم به بخش خصوصی واگذار کردیم که ۱۴۰ پروژه سهمیه ما بوده است .

آقای نیکبخت همچنین افزود : رتبه کسب وکار استان از ۲۴ کشور به ۱۱ رسیده است ونرخ مشارکت حدود ۴۵ درصد است .

آقای شاهرخی هم خود را شاگرد آقای نیکبخت خواند وگفت : رویه من تحکیم وحدت در استان حول محور نماینده ولی فقیه است .

استاندار همدان افزود : با وضعیتی که داریم می توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم .او تصریح کرد : با هر موضوعی که ممکن است تبدیل به حاشیه شود ویا برای مردم دردسر درست کند برخورد می شود واجازه تفرقه افکنی به کسی نخواهیم داد .

آقای شاهرخی افزود : فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم است نه ریاست وما رئیس نشدیم که ریاست کنیم ما خدمت به مردم را سرلوح کار خود قرار داده ایم .

او بهبود معیشت واشتغال را دو برنامه اصلی خود خواند وتاکید کرد : با جذب سرمایه گزار به دنبال ایجاد سالانه بیست هزار شغل هستیم و البته ارتقای سرمایه اجتماعی را هم مدنظر داریم وبه دنبال افزایش رضایتمندی مردم هستیم .

استاندار همدان گفت : در برنامه ها توجه به مدیران جوان هم مدنظر است و زنان هم جایگاه ویژه خواهند داشت .او از اصحاب رسانه هم به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد وگفت : ما روی کمک اصحاب رسانه حساب باز کرده ایم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان تودیع معارفه استاندار معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور رفت این رقابتها عصر امروز با دیدار تیمهای بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و 89 - 53 تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابتها فردا تیمهای ایلام و همدان به مصاف هم می روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد